Vi over 38 ❤️

Ny kontroll i dag, går inn i min uke 29. Snuppa er litt for liten i magen, så har fått streng beskjed om mer hvile og null stress. Kontroll om en uke igjen❤️ Håper å se flere positive tester her inne om ikke lenge, spennende å følge deg Smuta og gullegget! ❤️ og alle dere andre tøffe unge damer ❤️

Veldig bra! Men nå er du jo ganske safe i uke 29!
Kjøpt deg en doppler for å følge med?

Ny kontroll i dag, går inn i min uke 29. Snuppa er litt for liten i magen, så har fått streng beskjed om mer hvile og null stress. Kontroll om en uke igjen❤️ Håper å se flere positive tester her inne om ikke lenge, spennende å følge deg Smuta og gullegget! ❤️ og alle dere andre tøffe unge damer ❤️
Sender over masse gode klemmer, tanker og ønsker om at hun vokser seg stor og sterk til hun skal hentes ut :Heartred

Da var første dose med fostimon satt :)

Høy dose så måtte sette 2 sprøyter. Hadde glemt hvor mye de svir, men kanskje ikke så rart når det er nøyaktig 3 år siden sist jeg gikk på dem.

Om jeg blir gravid nå og spiren sitter så blir det termin ca 1,5 uke etter min sønn, som ble laget i september 2018 på samme protokoll. Skal på første ul kontroll på dagen 3 år etter sønnen min ble satt inn. Det må jo være et godt tegn :rolleyes:

Masse-masse lykke til!!!

Fostimon ja. Jeg hadde tenkt å spørre deg om det: hvorfor svidde det så mye og om du hadde samme erfaring.
Men lot være. Ville ikke henge meg i hver minste detalj og framstå som sÅ sart.
Da var det altså ikke meg som bare var så omfintlig.

Masse-masse lykke til!!!

Fostimon ja. Jeg hadde tenkt å spørre deg om det: hvorfor svidde det så mye og om du hadde samme erfaring.
Men lot være. Ville ikke henge meg i hver minste detalj og framstå som sÅ sart.
Da var det altså ikke meg som bare var så omfintlig.
Hihi nei ikke bare du som kjenner at det kan svi ;)
Men heldige oss som er sterke tøffe kvinner :Heartred

Tenk at du er så langt på vei ❤ Da er det bare å roe ned og hvile godt ❤

Høy dose så måtte sette 2 sprøyter. Hadde glemt hvor mye de svir, men kanskje ikke så rart når det er nøyaktig 3 år siden sist jeg gikk på dem.

Om jeg blir gravid nå og spiren sitter så blir det termin ca 1,5 uke etter min sønn, som ble laget i september 2018 på samme protokoll. Skal på første ul kontroll på dagen 3 år etter sønnen min ble satt inn. Det må jo være et godt tegn :rolleyes:
DET må være et godt tegn ❤ Krysser fingre og tær ❤

Det må være et godt tegn, håper sprøyte perioden går bra og det blir mange gode egg av det ❤️

Det er et godt tegn :)

Ja, da må du ta det med ro. Tenk, uke 29 :Heartred Ikke lenge igjen. Men frøken; ta det helt easy fremover nå. Ble du sykemeldt?

God morgen!
Har du ikke tenkt på det fram til nå?
50-60-70 - grensene flyttes stadig. Kvinnen i lenken nedenfor var 74. Ta en titt.

https://eu.usatoday.com/story/life/...e-birth-has-twins-at-74-years-old/2231598001/

Jeg begynte å tenke DE ganske snart etter Saltvann kom ut med planene og mine egne egg viste seg å være "dårlig vare for pengene". I starten kjentes det som nederlag, var forbundet med sorg. Men nå begynner jeg å "wrap my mind around it".
Største kilde til inspirasjon har vært en FB gruppe hvor par fra hele verden søker surrogati i Ukraina. DER snakker vi kamp, tap, sorg, og ny håp. Det beste er å se at folk lykkes til slutt, når dem poster bilder av nyfødte babyer, av lykkelige familier som vokser. Noen får 2-3-4 barn på det viset. Og før eller siden vil jo alle lykkes - 100% garanti. Om det er egne egg, eller DE. Men det er dyrt, og etisk omdiskutert.
Etter å ha fulgt med damene der, skjønner jeg at det jeg går gjennom er ikke i nærheten av hva noen av kvinnene der måtte gjennom. Det hjelper meg å takle min prosess lettere.

Tilføyer:
Kunne ikke latt være å google mer om fertilitet i høy alder. Sykemelding ass :))))) Fant ut at på medisinsk språk heter graviditeter 35+ "geriatric pregnancy". Holdt på å flire meg i hjel og måtte selvfølgelig dele det her. Fra nå av har denne denne tråden 38+ hos meg fått sterk assosiasjon med "geriatrisk avdeling". Håper at ingen kjenner seg fornærmet :laughing001

Det hadde vært litt gøy å døpe om gruppa vår til geriatrisk avdeling :laughing001 Denne lo jeg godt av!!

Åhh.. men så bra at du har oppfølging hver uke. Vet dem hvorfor hun ikke har vokst mer? lille fine jenta di :Heartred

Hei! Er det noen av dere som er gode på hormonprøver, og vet hvordan FSH opptrer feks i lutealfasen (ca 21 dager etter SA startet). Jeg har tidligere målt 8-9, og fikk nå en måling på 6. Lurer på om tallet ikke kan brukes til noe fornuftig siden det ikke er målt i follikelfasen, eller om q10 kan ha påvirket? Noen som vet hvordan progesteron burde være etter el?

Hei! Er det noen av dere som er gode på hormonprøver, og vet hvordan FSH opptrer feks i lutealfasen (ca 21 dager etter SA startet). Jeg har tidligere målt 8-9, og fikk nå en måling på 6. Lurer på om tallet ikke kan brukes til noe fornuftig siden det ikke er målt i follikelfasen, eller om q10 kan ha påvirket? Noen som vet hvordan progesteron burde være etter el?
Fant denne
https://www.urmc.rochester.edu/ency...id=167&contentid=follicle_stimulating_hormone
Kan jo se ut som om q10 har hjulpet.

Progrestron husker jeg ikke helt, men mener det skal være over 10 når det er ca 5 dager siden eggløsning.

Back
Topp