Lysi
Forelsket i forumet
Ja, det var i forbindelse med yngstemann. Tidlig vannavgang i uke 21+6. De trodde det ble en senabort, men som det stabeistet jeg er sa jeg at "NEI, DET SKAL DET IKKE BLI. DET SKAL BLI EN SOLSKINNSHISTORIE". Jeg ble lagt inn da jeg kom til 23+0, og han ble født i uke 27+6. Han trengte pustestøtte i litt over 10 uker Det ble en solskinnshistorie Hvordan er formen?
Alltid bra med solskinnshistorier!
Hvis man bare kunne bestemme seg, og det kunne bli sånn. Har ofte følelsen at det bestemmes i "himmelen" (stjernene, universet) og vi bare får den fornemmelsen gjennom intuisjon, de som har den evnen.
Formen er fin. Takk som spør!
Er hjemme igjen.
Det blir dessverre ikke innsett nå.
Under operasjonen setter dem inn noen instrumenter i livmoren - standard prosedyre.
Da blir det "rotet" med livmorslimhinne, noe som gjør at innsett frarådes. Vi får håpe på at det blir noe på frys som kan settes inn i neste syklus.
I dag var det fortsatt 5 embabies med: 3 ok og 2 litt verre. Vi får håpe. Det er uansett ikke noe vi kan gjøre med nå.
Det viktigste er at jeg tar det med ro.
I en av de tidligere forsøk ville det slått meg helt ut.
Men nå er det bare en av mange sykluser. Også om den ikke har gått helt som forventet.