Enig med deg, det høres ut som en snodig rekkefølge. Hva slags støtte får dere ved inseminasjon? For det er det som er anbefalingene for dere?Oppdatering fra Hausken. Legen, som jeg kun har hatt en gang, skrev at nå som IVF var utprøvd, var det på tide å prøve annen behandling. Jeg har gjort det klart at vi er enige med han, men at vi ikke skjønner hvorfor vi ikke startet med det enkleste først.
I tillegg tok jeg opp hele "stoffskifteproblematikken" Kan legge frem et avsnitt.
"I tillegg kunne kanskje noen av vanskelighetene med å oppnå graviditet vært unngått dersom jeg hadde blitt satt på medisiner for lavt stoffskifte. Det må vel være poenget med at pasientene tar stoffskifteprøver før oppstart av behandling.
Jeg mener at vi skulle blitt informert om viktigheten av medisinering av lavt stoffskifte også under svangerskapet, blant annet for å unngå prematur fødsel. Dette er ting vi ikke visste, da vi ikke er utdannet leger. Da jeg ble innlagt med tidlig vannavgang ble jeg satt på levaxin. Overlege på Ullevål var mildt sagt overrasket over at jeg hadde gått halve svangerskapet med umedisinert lavt stoffskifte."
Så det så! Er det en ting jeg ikke er redd for, er det å si ifra om jeg mener noe er feil eller urettferdig!
Sånn, fått ut litt Ønsker alle en helt topp fredag!!
Man skal dessverre passe godt på selv, og tørre å si ifra i dette gamet! Du er sterk ❤