Hei,
Hører vel hjemme her jeg også. Jeg har en datter på snart 2,5 år etter IVF-forsøk på Riksen i 2018. Da hadde vi prøvd i nesten to år, først på egenhånd og deretter under utredning. Heldigvis klaffet alt på første forsøk den gangen. Jeg var veldig aktiv på forumet under prøvingen og begynnelsen av graviditeten, mens det har vært mer sporadisk etter det.
Nå er vi i gang med søskenforsøk, på Riksen denne gangen også. Var på forsamtale i mars, sluttet å amme like etterpå, og fikk oppstart på første mens etter sommeren. Alt har gått fint så langt, stimuleringen gikk fint, fikk ut 7 modne egg, 4 ble befruktet. Jeg ble ganske overrasket over at de foreslo å sette inn to egg, siden jeg har lest at det ikke er vanlig. Men skjønner nå at de gjerne gjør det med oss over 38. Måtte diskutere litt med mannen og tenke litt - men ble enige om at to egg var fint. Det var dermed to egg som ble satt inn i dag, to dager etter uttak. De andre to var ikke egnet til å fryse ned, så satser på at det går veien denne gangen også!
Bør nok vente en uke med graviditetstest (fikk en svak strek en uke etter innsett forrige gang), men så blir det jo ekstra spennende med ultralyd på om det blir en eller to.