Ventetiden mot et lite mirakel

Så leit å lese :( Tøffe tak dette her!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet hvor vondt det er med negativt forsøk. Kos deg med en velfortjent sommerferie og samle krefter til fryseforsøket:)
 
Da kan jeg fortelle at tr er kommet og at forsøket var negativt. Følelsene er uutholdelig for øyeblikket, og gårsdagen bestod av å gråte. Men nå må vi bare se framover! Alt kjennes fryktelig urettferdig og dumt, men snart vil hormonene gå ut av kroppen og da kan jeg endelig være realist igjen. Jeg tar en lang og god pause fra BV (en lang og deilig sommerferie!). Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg tilbake når det nærmer seg fryseforsøk :)
Nei :,( nå ble jeg skikkelig trist på deres vegne. Var jo selvfølgelig ikke sånn det skulle gå :(((( sender tonn av mange klemmer
 
Nå er Clearblue fertilitetsmonitor kjøpt inn og vi er klare for et testforsøk med den før fryseforsøket i august. Nå går snart flyet til Alcudia hvor vi skal kose oss i to uker før det er back to reality. Da blir det ny jobb og fryseforsøk (som skal gå! ;-))..

God sommer! :)
 
Nå er Clearblue fertilitetsmonitor kjøpt inn og vi er klare for et testforsøk med den før fryseforsøket i august. Nå går snart flyet til Alcudia hvor vi skal kose oss i to uker før det er back to reality. Da blir det ny jobb og fryseforsøk (som skal gå! ;-))..

God sommer! :)
God tur :) blir superspennende å følge deg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenk at vi er kommet til august allerede. Det betyr ikke bare oppstart i ny jobb, men også at vi skal gjennom vårt første fryseforsøk.

Tre kom for tre dager siden og jeg bruker nå clearblue fertilitetsmonitor og el-tester fra billige tester for å finne eggløsningen.

Jeg vet jo at dette er et ekte forsøk, men likevel sliter jeg med å ta det seriøst og jeg tør ikke håpe i det hele tatt. Da jeg ringte til Haukeland i går fikk jeg beskjed om at slimhinnen var så fin sist at jeg ikke trenger UL nå og at jeg kun skal komme innom for innsett tre dager etter el.

Er det virkelig mulig å bli gravid når er forsøk innebærer så lite stress?
 
Tenk at vi er kommet til august allerede. Det betyr ikke bare oppstart i ny jobb, men også at vi skal gjennom vårt første fryseforsøk.

Tre kom for tre dager siden og jeg bruker nå clearblue fertilitetsmonitor og el-tester fra billige tester for å finne eggløsningen.

Jeg vet jo at dette er et ekte forsøk, men likevel sliter jeg med å ta det seriøst og jeg tør ikke håpe i det hele tatt. Da jeg ringte til Haukeland i går fikk jeg beskjed om at slimhinnen var så fin sist at jeg ikke trenger UL nå og at jeg kun skal komme innom for innsett tre dager etter el.

Er det virkelig mulig å bli gravid når er forsøk innebærer så lite stress?
Bare spør mammadrøm:) Dette her kommer til å gå såååååå fint! :):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde heller ikke tro på fryseforsøk, men jammen festet spiren seg! Lykke til:)
 
Å, det er godt å høre at det faktisk kan gå med fryseforsøk også! Er likevel spent på om eggene i det hele tatt overlever opptiningen.. Wææ!
 
Å, det er godt å høre at det faktisk kan gå med fryseforsøk også! Er likevel spent på om eggene i det hele tatt overlever opptiningen.. Wææ!
Det er ca 60-70 % som overlever, så dette går bra! Har dere mange på frys?
 
Det er ca 60-70 % som overlever, så dette går bra! Har dere mange på frys?

Vi har kun to på frys, så håper at hvertfall ett av dem overlever :)

Brukte du el-tester for å finne el?
 
Vi har kun to på frys, så håper at hvertfall ett av dem overlever :)

Brukte du el-tester for å finne el?
Vi hadde også to på frys. Det første som ble tatt opp overlevde, så vi har et igjen på frys til søskenforsøk. Brukte ikke el-tester nei, ble undersøkt med ultralyd for å finne rett tidspunkt for innsett. Mitt egg var 4- delt når det ble fryst ned, men hadde gått tilbake til 2-delt i fryseprosessen. Bioingeniøren sa at det blir barn av de og, men jeg hadde virkelig ikke tro på det. Riksen sa til meg at de har mange som lykkes med fryseforsøk nå:)
 
Masse masse lykke til
 
Tenk at vi er kommet til august allerede. Det betyr ikke bare oppstart i ny jobb, men også at vi skal gjennom vårt første fryseforsøk.

Tre kom for tre dager siden og jeg bruker nå clearblue fertilitetsmonitor og el-tester fra billige tester for å finne eggløsningen.

Jeg vet jo at dette er et ekte forsøk, men likevel sliter jeg med å ta det seriøst og jeg tør ikke håpe i det hele tatt. Da jeg ringte til Haukeland i går fikk jeg beskjed om at slimhinnen var så fin sist at jeg ikke trenger UL nå og at jeg kun skal komme innom for innsett tre dager etter el.

Er det virkelig mulig å bli gravid når er forsøk innebærer så lite stress?
Det er fult mulig :) Lykke til :)
 
Vi hadde også to på frys. Det første som ble tatt opp overlevde, så vi har et igjen på frys til søskenforsøk. Brukte ikke el-tester nei, ble undersøkt med ultralyd for å finne rett tidspunkt for innsett. Mitt egg var 4- delt når det ble fryst ned, men hadde gått tilbake til 2-delt i fryseprosessen. Bioingeniøren sa at det blir barn av de og, men jeg hadde virkelig ikke tro på det. Riksen sa til meg at de har mange som lykkes med fryseforsøk nå:)

Jeg syns det er helt utrolig at det kan gå når de har vært fryst! Håper det går like bra med oss! Gratulerer forresten! :-D
 
Masse lykke til! Lite stress er veldig bra for kroppen. Dette kommer til å gå veldig bra.

Tusen takk! Krysser alt som kan krysses for at det skal gå =)
 
Hurra!

Nå er jeg på dag 14 i syklusen, og utrolig nok lyste max fertilitet mot meg da jeg var ferdig å teste med fertilitetsmonitoren i morges. Ble så glad at man nesten skulle tro det var en positiv g-test! Jeg har innbilt meg at jeg aldri skulle få se max på den heller..

Så nå blir det innsett på fredag i lunsjen :-D Utrolig deilig med innsett i naturlig syklus altså...
 
Fantastisk! Masse lykke til!:):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp