Ventetiden mot et lite mirakel

Masse lykke til :)
 
Jeg oppdaterte på statussiden at fryseforsøket ikke gikk, men ser at jeg ikke har oppdatert her på leenge! Fryseforsøket endte med at ingen av eggene overlevde opptining, og Haukeland bestemte derfor at jeg nå skal gjennom lang protokoll. Jeg starter med nesespray på torsdag, så nå nærmer det seg forsøk nummer to med stormskritt. Jeg er mye mer optimistisk denne gangen og har troen på at det skal gå denne gangen.

Vi har også fått oss en liten valp. Det gjør at tankene rundt forsøk og om det vil lykkes eller ikke, ikke stjeler så mye energi. Det er deilig å ha noe annet å fokusere på enn bare forsøket.
 
Jeg oppdaterte på statussiden at fryseforsøket ikke gikk, men ser at jeg ikke har oppdatert her på leenge! Fryseforsøket endte med at ingen av eggene overlevde opptining, og Haukeland bestemte derfor at jeg nå skal gjennom lang protokoll. Jeg starter med nesespray på torsdag, så nå nærmer det seg forsøk nummer to med stormskritt. Jeg er mye mer optimistisk denne gangen og har troen på at det skal gå denne gangen.

Vi har også fått oss en liten valp. Det gjør at tankene rundt forsøk og om det vil lykkes eller ikke, ikke stjeler så mye energi. Det er deilig å ha noe annet å fokusere på enn bare forsøket.
Trist å høre at ikke frysforsøkey ble noe av. Det er lov å være lei seg. Jeg hadde å avbrutt frys i september 13, isfrid overlevde heller ikke opptiningen.

Når det er sagt, så spennende med nytt forsøk og langprotokoll. Heldig dere som skal få valp å
 
Å så herlig med valp :) Koser meg masse med 3 pusekatter om dagen. Det hjelper mye I forhold til savn på barn, og å kunne bruke kjærligheten min :)
 
TENK at dagen er her i morgen! Vel, en av dagene. I morgen begynner jeg på menopur etter å ha brukt synarela i 21 dager. Håper sånn at det er mange og fine egg denne gangen! Det MÅ bare være bedre kvalitet denne gangen.
Jeg er mye roligere nå enn i forrige forsøk (enn så lenge hvert fall), noe jeg håper virker positivt inn.
 
Jeg er nå på sprøytedag syv og på sprayedag 27. På torsdag er det klart for UL og jeg håper å kunne se noen flotte egg! Menopuren (tross lav dose) jobber tydeligvis effektivt. Det er ganske ømt i eggstokkområdene og det rumler godt!
 
Uttak blir neste fredag! Jeg skal altså stikke til og med tirsdag (sprøytedag 14). Er så øm i magen og kjenner det godt når jeg sitter meg ned og går.. Det er ikke lenge til, men det kjennes som en evighet!
 
Da er jeg endelig blitt ruger igjen! Hurra!
 
Nå er det dun tur Merethe24
 
Back
Topp