Ventetiden mot et lite mirakel

Rugedag 9

Har litt sånn akutte menssmerter innimellom.. Veldig ubehagelig, og regner med at tr er rett rundt hjørnet.. :-/ Derfor venter jeg et par dager med å teste, kjennes veldig ikke-positivt ut nå..

Men fint å ha "silikonpupper" (lutinuspupper) når jeg går i bikini i disse dager da.. Hehe..
 
Rugedag 9

Har litt sånn akutte menssmerter innimellom.. Veldig ubehagelig, og regner med at tr er rett rundt hjørnet.. :-/ Derfor venter jeg et par dager med å teste, kjennes veldig ikke-positivt ut nå..

Men fint å ha "silikonpupper" (lutinuspupper) når jeg går i bikini i disse dager da.. Hehe..
Jeg å har hatt masse tr smerter å det kan være veldig positivt :) når skal du teste?
 
Jeg å har hatt masse tr smerter å det kan være veldig positivt :) når skal du teste?

Det kan være veldig positivt eller veldig negativt ;-) Jeg lurer på om jeg skal teste i morgen, men det kan være jeg drøyer det til tirsdag.. Offisiell testdag er jo ikke før på fredag.. Du skal også ta blodprøve på rugedag 14 eller?
 
Det kan være veldig positivt eller veldig negativt ;-) Jeg lurer på om jeg skal teste i morgen, men det kan være jeg drøyer det til tirsdag.. Offisiell testdag er jo ikke før på fredag.. Du skal også ta blodprøve på rugedag 14 eller?
Jeg skal ta blodprøve imorgen jeg så rugedag 12
 
Har du tatt test idag og?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har du tatt test idag og?


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg tok en billigstrimmel i dag.. Helt hvit desverre.. Trodde jeg kunne se en svak, svak strek hvis jeg virkelig nistirret, men det er nok bare hodet mitt som ønsker for mye.. :)
 
Du får vente noen dager til, så kanskje resultatet blir annerledes:);)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sier som Starbucks :) Hvilken rugedag er det idag?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sier som Starbucks :) Hvilken rugedag er det idag?


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er rugedag 10 i dag.. Men kjenner at alt håp svinner.
 
Det er rugedag 10 i dag.. Men kjenner at alt håp svinner.
Det er fortsatt håp med tanke på at du tester så tidlig. Det er en grunk til at testdag ikke er enda:) Det er for tidlig:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det er fortsatt håp med tanke på at du tester så tidlig. Det er en grunk til at testdag ikke er enda:) Det er for tidlig:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har bare hørt om flere som testet positivt på rd 10.. Nå kommer det snart om ufrivillig barnløshet på God Morgen Norge :)
 
Rugedag 11

Testen i dag var blendahvit da jeg tok den, men etter ca 1 t. kunne jeg se en svak, svak strek.. Og jeg vet jo at det er en grunn for at det står at man skal kaste testen etter at det er gått fem minutter, så håpet er fortsatt ikke-eksisterende. Men så skal det også sies at jeg aldri noensinne har fått to streker uansett hvor lenge testen har ligget etterpå (og jeg har testet MANGE ganger;-)).

Jo nærmene fredag jeg kommer, jo reddere blir jeg. FOR en karusell dette her er. Blir jo helt forvirret av alle følelsene. Jeg går hver dag og tenker at "I morgen! I morgen er dagen da jeg for første gang i mitt liv får se en positiv test", men så skjer det ikke.. :-( Vil så gjerne at det skal gå. Kan ikke se for meg hvordan jeg skal kunne leve frem til fredag og de kommende ukene etter det..

Uff, klage-dagbok dette her..
 
Rugedag 11

Testen i dag var blendahvit da jeg tok den, men etter ca 1 t. kunne jeg se en svak, svak strek.. Og jeg vet jo at det er en grunn for at det står at man skal kaste testen etter at det er gått fem minutter, så håpet er fortsatt ikke-eksisterende. Men så skal det også sies at jeg aldri noensinne har fått to streker uansett hvor lenge testen har ligget etterpå (og jeg har testet MANGE ganger;-)).

Jo nærmene fredag jeg kommer, jo reddere blir jeg. FOR en karusell dette her er. Blir jo helt forvirret av alle følelsene. Jeg går hver dag og tenker at "I morgen! I morgen er dagen da jeg for første gang i mitt liv får se en positiv test", men så skjer det ikke.. :-( Vil så gjerne at det skal gå. Kan ikke se for meg hvordan jeg skal kunne leve frem til fredag og de kommende ukene etter det..

Uff, klage-dagbok dette her..
Oj, så spennende dager fremover nå! Da jeg ble gravid sist fikk jeg svak positiv test rugedag 9, men den var så svak at jeg så vidt så den. Etter en time var den derimot lett å se, og det har aldri skjedd meg når jeg ikke har vært gravid.. Har trua på deg!!
 
Rugedag 11

Testen i dag var blendahvit da jeg tok den, men etter ca 1 t. kunne jeg se en svak, svak strek.. Og jeg vet jo at det er en grunn for at det står at man skal kaste testen etter at det er gått fem minutter, så håpet er fortsatt ikke-eksisterende. Men så skal det også sies at jeg aldri noensinne har fått to streker uansett hvor lenge testen har ligget etterpå (og jeg har testet MANGE ganger;-)).

Jo nærmene fredag jeg kommer, jo reddere blir jeg. FOR en karusell dette her er. Blir jo helt forvirret av alle følelsene. Jeg går hver dag og tenker at "I morgen! I morgen er dagen da jeg for første gang i mitt liv får se en positiv test", men så skjer det ikke.. :-( Vil så gjerne at det skal gå. Kan ikke se for meg hvordan jeg skal kunne leve frem til fredag og de kommende ukene etter det..

Uff, klage-dagbok dette her..
Derfor er det lurt å vente til testdato. Skjønner akkurat hvordan du har det. Det er så vondt det. Selv etter gleden på mandag så er det like mye karusell etter dette :( igår hadde jeg en ny gråtedag. Får du blodprøve på fredag?
 
Rugedag 11

Testen i dag var blendahvit da jeg tok den, men etter ca 1 t. kunne jeg se en svak, svak strek.. Og jeg vet jo at det er en grunn for at det står at man skal kaste testen etter at det er gått fem minutter, så håpet er fortsatt ikke-eksisterende. Men så skal det også sies at jeg aldri noensinne har fått to streker uansett hvor lenge testen har ligget etterpå (og jeg har testet MANGE ganger;-)).

Jo nærmene fredag jeg kommer, jo reddere blir jeg. FOR en karusell dette her er. Blir jo helt forvirret av alle følelsene. Jeg går hver dag og tenker at "I morgen! I morgen er dagen da jeg for første gang i mitt liv får se en positiv test", men så skjer det ikke.. :-( Vil så gjerne at det skal gå. Kan ikke se for meg hvordan jeg skal kunne leve frem til fredag og de kommende ukene etter det..

Uff, klage-dagbok dette her..
Forstår veldig godt at tiden går veldig sakte. Tenk positiv og finn på noe å fylle tiden, strikke, lese ei bok osv. Krysser fingrene at du får en positiv test på fredag! Ikke tenk på hva du skal gjøre om det ikke går denne gangen, du er sterkere enn du tror. Det er bare 2 dager igjen :)
 
Da kan jeg fortelle at tr er kommet og at forsøket var negativt. Følelsene er uutholdelig for øyeblikket, og gårsdagen bestod av å gråte. Men nå må vi bare se framover! Alt kjennes fryktelig urettferdig og dumt, men snart vil hormonene gå ut av kroppen og da kan jeg endelig være realist igjen. Jeg tar en lang og god pause fra BV (en lang og deilig sommerferie!). Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg tilbake når det nærmer seg fryseforsøk :)
 
Trist å høre at det ikke gikk denne gangen:( Men neste gang er kroppen mer forberedt så da sittern vøtt;) God ferie og nyt dagene frem til neste forsøk:) Sender en stor klem

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det var trist å høre!! Jeg forstår hvor tungt det kan være. Kos deg i sommerferien og la kroppen hvile. Masse sol (vitamin D :p) og ro og fred er kanskje det du trenger mest nå. :) Det skal bli positiv test neste gang! :)
 
Det var trist å høre. Så bra at dere har egg på frys da.
 
Back
Topp