Jeg må innrømme at jeg har drukket 3 red bull (små) siden graviditet. Men jeg merker ingen forskjell verken på meg eller litjmor. Men prøver å få mannen til å drikke mer så jeg ikke får i meg alt. Men drikker ikke kaffe eller noen annen koffein, så håper det går bra22+3
Den ekstra OUL som jeg skulle ha i forrige uke ble utsatt til neste uke. Så teller ned dagene og gleder meg
Lillegutt sparker og styrer som bare det, så er ikke lengre redd for MA
Dog så har jeg startet å tenke mye mer over hva jeg spiser og hvordan jeg sitter. Her om dagen drakk jeg en hvit redbull (kokos og blåbær). Første energidrikken i svangerskapet til mitt forsvar!!! Men det tok ikke lange tiden før det ble SKIKKELIG liv i magen. Og jeg tenkte at han kanskje reagerte negativt på så mye sukker+koffein.
Samme hvis jeg sitter sammenknørvet (så mye som jeg klarer) så innbiller jeg meg at han får dårlig plass der inne.
Alt er nok sikkert tull. Men energidrikken utgår 100% fremover. Samme kaloririke middager + dessert blir jeg å unngå.
Ellers har nok graviditeten tatt meg igjen. Plages tidvis mye med ryggen nå. Er ofte veldig sliten. Har enda et håp om å kunne jobbe 100% frem til permisjon.
Men vi får nå se