Tuuuusen takk!! Koser oss VELDIG om dagene!Ååå! Så kjekt å lese Sjokolade!! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuuuusen takk!! Koser oss VELDIG om dagene!Ååå! Så kjekt å lese Sjokolade!! Gratulerer
10+1
Under to uker til neste TUL. Gleder meg sånn til å se og håper den lille har det bra i magen Sånnsett er det en trøst at symptomene blir værre. De siste dagene har vist tegn på bekkenløsning.
Første samtale med jordmor denne uka. Veldig fin samtale. Neste på lista er blodprøve for å utrede for alt mulig.
Gleder meg sånn til jul å kunne fortelle folk om spiren vår! Er lei av å gå rundt å være kvalm og gjemme meg hjemme.
Veldig beroligende å få en god jordmor tusen takk og god jul til deg ogSkjønner godt at du gleder deg! Så fint at du hadde en fin samtale med jordmor også masse lykke til på TUL og god jul
11+6
Å herregud, idag altså. Lengste dagen noensinne. Etter jobb var det TUL, 5 uker siden sist. Samboeren kom og vi dro sammen. Gynekologen sa jeg var så langt på vei at vi kunne ta utvendig. Ble umiddelbart ugira, men ok.
Når han startet å filme så så vi jo NOE! Men alt var så stille? Joda han pekte på hodet og armen. Hjerteslag så vi jo tydelig. Han rakk p måle fosteret til 4.8 cm
Og DA! Bryter fosteret ut i dans!! Det var så nydelig å se fosteret strekke ut beina og vifte med armene. Gynekologen sa alt så helt perfelt ut, fosteret så friskt og sprekt ut! Jeg kunne sett på den dansingen i timesvis. Det var så rørende (kom noen tårer ja)
I morgen er det 12 uker, da løftes hemmelighetskremmeriet. Vi starter med min familie, så hans familie på julaften.
Livet ass
Herre så bra! Nydelig liten bamsemums11+6
Å herregud, idag altså. Lengste dagen noensinne. Etter jobb var det TUL, 5 uker siden sist. Samboeren kom og vi dro sammen. Gynekologen sa jeg var så langt på vei at vi kunne ta utvendig. Ble umiddelbart ugira, men ok.
Når han startet å filme så så vi jo NOE! Men alt var så stille? Joda han pekte på hodet og armen. Hjerteslag så vi jo tydelig. Han rakk p måle fosteret til 4.8 cm
Og DA! Bryter fosteret ut i dans!! Det var så nydelig å se fosteret strekke ut beina og vifte med armene. Gynekologen sa alt så helt perfelt ut, fosteret så friskt og sprekt ut! Jeg kunne sett på den dansingen i timesvis. Det var så rørende (kom noen tårer ja)
I morgen er det 12 uker, da løftes hemmelighetskremmeriet. Vi starter med min familie, så hans familie på julaften.
Livet ass
Å, så koselig å se og høre!11+6
Livet ass
Vi nyter dette absoluttÅh, så koselig å lese!! Det blir nok veldig gøy å fortelle til familiene deres - nyt det!
Jeg var også veldig sliten i første del av graviditeten, men rundt uke 18-19 begynte det å bli mye bedre. Håper det snart blir bedre for deg også
Ååh takk!! Vil faktisk si det er verdens fineste BamsemumsHerre så bra! Nydelig liten bamsemums
12 uker her jeg sitter, så mange tusen takk! ja var helt uvirkelig å se den perfekte lille babyen (så jo fullkommen ut, bare med stort hode) og tenke at vi har laget den!! Graviditeten føltes så mye mer ekte ut! Nå gleder jeg meg til å få mage og kjenne liv der inneÅ, så koselig å se og høre!
Det er helt fantastisk å se liv på skjermen og tenk at det er baby i din kropp, ikke en film.
Gratulerer på forskudd med 12 uker
11+6
Livet ass
Takk og masse god jul til deg og dine også håper jeg du får en like fin TUL om ca 9 ukerÅhh, gratulerer så mye. For en herlig beskrivelse av TUL-opplevelsen. Ble rørt jeg
Ønsker deg en fin jul og kos deg med å fortelle nyheten til familien