Venter på en liten kompis<3

Sitter i selskap. Skjønner ingenting. Vil bare legge meg så jeg kan våkne å ta ny test
emoji28.png

Skjønner jeg godt! Dette blir det første jeg sjekker i morgen, stå opp tidlig og test hahha :D
 
Ok, håpet er litt ute. Men fikk plutselig ømme pupper. I siste liten før vi måtte rekke bussen tok jeg en test, hvor kjæreste mener han kunne se noe!!

Tror ikke jeg fikk det på bilde, men ser dere noe?

e58a072e4bbebdfd8fdcad121fe2121e.png

04d64c70d394ba242af2493b564563b4.png

bc9c8b1e5816adfede76c21666378518.png


Helt ok om den er blenda. Men, ble bittelitt nysgjerrig på det vi så[emoji28]

Som jeg har sagt før så mener jeg helt bestemt at det er noe der ;) Håper den sniker seg frem i morgen! :D
 
Takk for alle svar dere[emoji173]️ vi har vært i middag i kveld. Rett før vi skulle dra i dag merker jeg at puppene mine plutselig har blitt ømme igjen. Bestemmer meg for å ta en test i full fart. Studerte den litt, plutselig syns jeg at jeg skimtet noe. Spør kjæresten hva han ser. Vi går på kjøkkenet i dagslys og han sier "ja, det kan være noe der. men veldig svakt" Jeg forteller om puppene.
Han: Det er ikke etter jeg knadde litt på dem i går da? Høhø.
Jeg: Nei, Sorry. Tror ikke det[emoji57] Jeg tar en ny test i morra tidlig.
Han: i morra alt? Er det ikke bedre å vente en uke?
Jeg: Hahahaha!!! Er du spenna gærn?!?

Det har jobba litt nedentil i kveld og sliten korsrygg. Altså, alle symptomene mine forsvant jo. Nå får vi se hvordan testen blir i morra. Omg
 
Streeeeek :D gleder meg til å se neste test!! :D

Den er mer synlig enn i går! Men fortsatt kjempesvak! [emoji15] herregud jeg er i sjokk!
I natt våkna jeg og var lys våken, som sist dette skjedde. Men i dag er ikke puppene så ømme lengre? Vet ikke helt hva jeg skal tro.
Det blir en test senere i dag. Skal i bursdag kl 16[emoji57] ikke lyst å dra[emoji13]
I morgen har jeg time til gynekologen! Vil ikke at hun skal tafse inni der om det er en liten spire. Eller gjør det ingenting?
 
Streeek! :D
 
Nå er det uten tvil en svak strek! :D Gleder meg til neste test! :smiley-bounce012

Jeg skjønner ingenting jeg nå! Når bør jeg ta neste i dag? Før vi drar, sånn kl 15 eller i kveld?
I morra blir det uansett. Kvalmen har meldt seg. Men, enn om det bare er en streifer eller en jeg mister igjen?

Heldigvis har jeg flere tester liggende! [emoji28]
 
Back
Topp