Venter på en liten kompis<3

Du kan jo spare på de du har tatt, tørket synes som regel streken bedre :) Eller så får du kjøpe mer tidligtester så du kan teste masse :D

Jeg så på streken på nytt på iPaden og den er jo veldig tydelig! :D

Tok en nå:
2436c8b97f59fbe308486275b2f58a32.png

d4c7be17e4858aa872c99f8c14b3539e.png

e7dff6cdae08b16fa8a4a72e7db14a01.png


Vet ikke om det er noen forskjell? Kan vel ikke forvente store greiene med test på samme dag.

Nå har jeg en tidligtest igjen! Kan prøve å vente med den til i morgen[emoji28]
 
Tok en nå:
2436c8b97f59fbe308486275b2f58a32.png

d4c7be17e4858aa872c99f8c14b3539e.png

e7dff6cdae08b16fa8a4a72e7db14a01.png


Vet ikke om det er noen forskjell? Kan vel ikke forvente store greiene med test på samme dag.

Nå har jeg en tidligtest igjen! Kan prøve å vente med den til i morgen[emoji28]
Det der er isåfall babystrek! [emoji1] Den er jo råååsa [emoji7] Gleder meg til du tester mer!
 
Tok en nå:
2436c8b97f59fbe308486275b2f58a32.png

d4c7be17e4858aa872c99f8c14b3539e.png

e7dff6cdae08b16fa8a4a72e7db14a01.png


Vet ikke om det er noen forskjell? Kan vel ikke forvente store greiene med test på samme dag.

Nå har jeg en tidligtest igjen! Kan prøve å vente med den til i morgen[emoji28]

Jeg synes streken var bittelitt tydeligere her men man skal vel ikke forvente store forskjellen på noen timer, nei :)

Men tenk på det da! Det er strek! Du er gravid :smiley-bounce012 I told you! ;)

Håper spiren klamrer seg fast og at streken blir sterkere ❤️

Såå gøy!
 
[emoji173]️[emoji173]️Syns du? [emoji85] wæææ! Føler jeg ikke tørr å slippe jubelen løs helt enda.
Skal tilfeldigvis til gynekologen i morra.. vil ikke gjøre noe som kan skade prosessen så tidlig.
Tror ikke det har noe å si.. snakk med gyn om det før dere går i gang med undersøkelsen :)
 
Jeg synes streken var bittelitt tydeligere her men man skal vel ikke forvente store forskjellen på noen timer, nei :)

Men tenk på det da! Det er strek! Du er gravid :smiley-bounce012 I told you! ;)

Håper spiren klamrer seg fast og at streken blir sterkere [emoji173]️

Såå gøy!

Jeg tørr ikke helt tro skikkelig på det enda. Håper inderlig at testen i morra tidlig er litt sterkere[emoji120]

Vet du hva, du har hatt rett begge gangene! [emoji173]️ kunne ikke gjort dette uten deg[emoji23]

Lurer på hvordan gynekologtimen går i morgen[emoji15]
 
emoji173.png
emoji173.png
️Syns du?
emoji85.png
wæææ! Føler jeg ikke tørr å slippe jubelen løs helt enda.
Skal tilfeldigvis til gynekologen i morra.. vil ikke gjøre noe som kan skade prosessen så tidlig.

Selvom det sikkert ikke har noe å si, så tror jeg at jeg selv ville hatt litt betenkligheter med at noen skulle oppi der hvis jeg akkurat hadde fått positiv test. Hvis du ikke er komfortabel med det, så gjør du ikke det :) Du kan jo få ny time senere :)
 
Selvom det sikkert ikke har noe å si, så tror jeg at jeg selv ville hatt litt betenkligheter med at noen skulle oppi der hvis jeg akkurat hadde fått positiv test. Hvis du ikke er komfortabel med det, så gjør du ikke det :) Du kan jo få ny time senere :)

Tenker jeg gir henne beskjed og hører hva hun mener. Er hun helt sikker på at det ikke skader om hun tar en liten titt, skal hun få lov. Hvis ikke, krysser jeg bena [emoji6]
 
Selvom det sikkert ikke har noe å si, så tror jeg at jeg selv ville hatt litt betenkligheter med at noen skulle oppi der hvis jeg akkurat hadde fått positiv test. Hvis du ikke er komfortabel med det, så gjør du ikke det :) Du kan jo få ny time senere :)

Samme her, jeg hadde ikke gjort det :)
Men, det skal sies at jeg er litt overbekymret da. Det er mange som gjør det og det går helt fint.
 
Hallo det er jo strek der! [emoji1][emoji1] babystrek [emoji173]️[emoji173]️
 
GRATULERER! Du er jo gravid :D hurraa! Den streken er enda tydeligere! :D januarbebis på deg da [emoji7][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Og så overraskende!! Jeg tror det ikke enda.[emoji85][emoji13][emoji5] stemmer det, tror jeg du er ca 4 uker foran meg akkurat[emoji5]

Jeg er som du vet ikke overrasket :hilarious: Magefølelsen min har stemt på alle unntatt meg selv :rolleyes:

Det er ikke lenge! Det hadde vært såå koselig om vi kunne gått gjennom denne reisen nesten sammen ❤️
 
Jeg er som du vet ikke overrasket :hilarious: Magefølelsen min har stemt på alle unntatt meg selv :rolleyes:

Det er ikke lenge! Det hadde vært såå koselig om vi kunne gått gjennom denne reisen nesten sammen [emoji173]️

[emoji23] Magefølelsen min denne gangen ser ut akkurat nå til å ha vært totalt feil. Ellers hadde jeg aldri bestilt gyn-time så tidlig![emoji28]

Det hadde vært helt fantastisk [emoji173]️[emoji5]
 
[emoji23] Magefølelsen min denne gangen ser ut akkurat nå til å ha vært totalt feil. Ellers hadde jeg aldri bestilt gyn-time så tidlig![emoji28]

Det hadde vært helt fantastisk [emoji173]️[emoji5]

Morsomt at det klaffer når man ikke har troa i det hele tatt :D

Jaa ❤️ Jeg er SÅ gira nå :D
 
Back
Topp