Venter på en liten kompis<3

Kan se an litt til neste uke hvordan følelsen er. [emoji4]

Gjorde du?? [emoji5] Jeg gleder meg sånn[emoji2]

Det høres lurt ut :)

Ja, kikket litt men hadde vel egentlig allerede bestemt meg :)

Det skjønner jeg! Følelsen etterpå når alt var bra var helt magisk :)
 
4+6, 20 DPO

Dere må tru at jeg er litt smågal, og det er jeg[emoji85]
Hadde ikke mange symptomer i gårkveld. Våknet veldig tidlig i dag og kjente at noe var annerledes. Puppene var helt normale, ingen symptomer i det hele tatt. Selv om jeg har tenkt at jeg var ferdig testet, tenkte jeg at jeg må ta en til! Bare for å se om streken hadde blitt svakere.
Testen var sterk, men syns den var noe svakere enn den for to dager siden. Gikk og la meg igjen og kjente da murringer fra korsryggen. Dette virker dessverre kjent sa jeg til meg selv og begynte å gjøre meg klar for å bli skikkelig skuffa.
Dro innom apoteket for å kjøpe inn ny test, ville sjekke om det kan være fargeforskjeller i testen. Kan det ha noe å si når de går ut på dato?
Ventet 4 timer og tok ny test. Denne ble sterkere. Forventet ikke veldig mye sterkere på dette tidspunktet.
Puppene har blitt bittebitte litt øm nå, men fremdeles litt kjedelig murringer i korsryggen. Har ikke vært kvalm på lenge heller.

Jeg vet, symptomer går opp og ned. Det er helt sikkert bare hodet mitt som fucker med meg.
Det er sååå bra at vi skal reise bort i morra. Da blir det 4 dager fri og jeg har planer om å shoppe! Og spise is i sola!

Så var det å finne tilbake til roen og ta ting som det kommer. Skal forsøke å riste av meg denne uroen[emoji254]

Mine første engelske ord var "My mother is crazy". Hvis jeg lytter ekstra godt etter, tror jeg dette er spirens første ord også[emoji28]

Øverste er 18 DPO. Den i midten er dagens første test. Den nederste er dagens siste.

8dc283d3ff0416373e72940ae0274c6e.jpg


18 DPO vs 20 DPO
5984a27123ab989398a76423d542df81.jpg
 
kjempefin stigning, er enig med de andre - nå er det nok testing! :D Du er gravid og sånn erre med den saken!
 
4+6, 20 DPO

Dere må tru at jeg er litt smågal, og det er jeg[emoji85]
Hadde ikke mange symptomer i gårkveld. Våknet veldig tidlig i dag og kjente at noe var annerledes. Puppene var helt normale, ingen symptomer i det hele tatt. Selv om jeg har tenkt at jeg var ferdig testet, tenkte jeg at jeg må ta en til! Bare for å se om streken hadde blitt svakere.
Testen var sterk, men syns den var noe svakere enn den for to dager siden. Gikk og la meg igjen og kjente da murringer fra korsryggen. Dette virker dessverre kjent sa jeg til meg selv og begynte å gjøre meg klar for å bli skikkelig skuffa.
Dro innom apoteket for å kjøpe inn ny test, ville sjekke om det kan være fargeforskjeller i testen. Kan det ha noe å si når de går ut på dato?
Ventet 4 timer og tok ny test. Denne ble sterkere. Forventet ikke veldig mye sterkere på dette tidspunktet.
Puppene har blitt bittebitte litt øm nå, men fremdeles litt kjedelig murringer i korsryggen. Har ikke vært kvalm på lenge heller.

Jeg vet, symptomer går opp og ned. Det er helt sikkert bare hodet mitt som fucker med meg.
Det er sååå bra at vi skal reise bort i morra. Da blir det 4 dager fri og jeg har planer om å shoppe! Og spise is i sola!

Så var det å finne tilbake til roen og ta ting som det kommer. Skal forsøke å riste av meg denne uroen[emoji254]

Mine første engelske ord var "My mother is crazy". Hvis jeg lytter ekstra godt etter, tror jeg dette er spirens første ord også[emoji28]

Øverste er 18 DPO. Den i midten er dagens første test. Den nederste er dagens siste.

8dc283d3ff0416373e72940ae0274c6e.jpg


18 DPO vs 20 DPO
5984a27123ab989398a76423d542df81.jpg

Bare så det er sagt - jeg synes ikke du er det det minste gal :hilarious: Jeg testet daglig leenge!

Jeg skjønner veldig godt at du er nervøs. Jeg husker hvordan jeg følte, og føler, meg og når man i tillegg har mistet før er det ikke det minste rart. Jeg forstår også veeldig godt at du tester for å se at det går rett vei! ❤️ Det er synd det ikke er noe jeg kan si som hjelper, man må liksom bare vente og se og tiden går jo såå sakte i starten :(

Det kan virke som du får sterkere streker utover dagen, det gjorde jeg også. Det ER jo stigning siden 18 DPO så jeg ville prøvd å slappe av! :) Skal du prøve deg på 3+ også? Som nevnt tidligere kan du jo eventuelt prøve å få en HCG-måling eller en tidligere UL enn planlagt, kanskje det kan roe deg helt ned :) Jeg ble i hvert fall veeldig mye roligere etter TUL.

Så deilig at det snart er ferie! Det fortjener du, altså :)
 
Bare så det er sagt - jeg synes ikke du er det det minste gal :hilarious: Jeg testet daglig leenge!

Jeg skjønner veldig godt at du er nervøs. Jeg husker hvordan jeg følte, og føler, meg og når man i tillegg har mistet før er det ikke det minste rart. Jeg forstår også veeldig godt at du tester for å se at det går rett vei! [emoji173]️ Det er synd det ikke er noe jeg kan si som hjelper, man må liksom bare vente og se og tiden går jo såå sakte i starten :(

Det kan virke som du får sterkere streker utover dagen, det gjorde jeg også. Det ER jo stigning siden 18 DPO så jeg ville prøvd å slappe av! :) Skal du prøve deg på 3+ også? Som nevnt tidligere kan du jo eventuelt prøve å få en HCG-måling eller en tidligere UL enn planlagt, kanskje det kan roe deg helt ned :) Jeg ble i hvert fall veeldig mye roligere etter TUL.

Så deilig at det snart er ferie! Det fortjener du, altså :)

[emoji23][emoji23][emoji23]hvor lenge testa du egentlig?

Det går litt bedre nå. Og nå er også brystene ømme igjen. Jeg liker at de er ømme[emoji85] det gir meg en trygghet.
I morgen er det ENDELIG 5+0! De siste ukene har gått sååå sakte[emoji33]

Ja, det ble det på den siste testen! Jeg trooor det kan ha noe med hvor gammel testen er. Jeg tenker kanskje å prøve meg på 3+ neste uke, litt nærmere uke 6.
Forhåpentligvis finner jeg litt ro i syden jeg kan ta med meg hjem. Kanskje jeg skal høre om jeg kan få komme inn 6+5 bare for å sjekke at hjertet slår?

Skal prøve å slappe av litt mer. Tror hormonene gjør meg veldig emosjonell nå. Små bagateller i hverdagen kan virkelig vippe meg av pinnen. Har gått litt utover kjæresten[emoji28] og det hjelper ikke at han har kort lunte[emoji57] heldigvis blir han raskt blid etter han har vært sint. Han fins ikke langsint. Jeg derimot.... [emoji56]

Tuuusen takk![emoji173]️[emoji173]️ Du også[emoji8]
 
[emoji173][emoji173][emoji173] alle blir crazy av å prøve, miste, prøve, bli gravid og holde hodet kaldt og roe nervene[emoji173] ihvertfall av gravid-hormoner!!!
 
[emoji23][emoji23][emoji23]hvor lenge testa du egentlig?

Det går litt bedre nå. Og nå er også brystene ømme igjen. Jeg liker at de er ømme[emoji85] det gir meg en trygghet.
I morgen er det ENDELIG 5+0! De siste ukene har gått sååå sakte[emoji33]

Ja, det ble det på den siste testen! Jeg trooor det kan ha noe med hvor gammel testen er. Jeg tenker kanskje å prøve meg på 3+ neste uke, litt nærmere uke 6.
Forhåpentligvis finner jeg litt ro i syden jeg kan ta med meg hjem. Kanskje jeg skal høre om jeg kan få komme inn 6+5 bare for å sjekke at hjertet slår?

Skal prøve å slappe av litt mer. Tror hormonene gjør meg veldig emosjonell nå. Små bagateller i hverdagen kan virkelig vippe meg av pinnen. Har gått litt utover kjæresten[emoji28] og det hjelper ikke at han har kort lunte[emoji57] heldigvis blir han raskt blid etter han har vært sint. Han fins ikke langsint. Jeg derimot.... [emoji56]

Tuuusen takk![emoji173]️[emoji173]️ Du også[emoji8]

Daglig fra 3+6 til 4+5 også noen dager opphold før 3+ 5+1 :) Jeg trodde faktisk det var mer :hilarious: Men testet ofte flere ganger om dagen, da :D

Samme her :hilarious:

Gratulerer med 5+0! :) Så herlig å ha kommet så langt! De aller første ukene er en lidelse, såå nervepirrende også går det SÅ sakte. Nå kommer det til å gå litt fortere fremover :)

Gleder meg til 3+-testing :D Ja, du kan jo gjøre :)

Ja, disse hormonene er virkelig ikke til å tulle med :wideyed:

Det er i dag du drar? :) God tur! ❤️
 
Back
Topp