Venter på en liten kompis<3

Ja, symptomene kan gå opp og ned og som nevnt tidligere, jeg hadde tilnærmet ingenting men det gikk også fint (så langt). Det er uten tvil kjempebra stigning på disse testene OG du fikk stigning på digital i går så prøv å slappe av [emoji173]️ Du kan jo eventuelt prøve deg på å spørre om få få måle HCG hos legen? Kanskje det kan betrygge deg :)

Jeg ville lagt bort billigstavene og forholdt meg til og stolt på Apotek-tester. Jeg har lignende erfaring med billigstrimlene, hadde jeg ikke testet med CB og A1 også hadde jeg fått panikk for de varierte veeldig.

Har du bestilt TUL ennå?

Tror jeg venter med å dra til legen til etter vi har vært i Spania. Hvis jeg kjenner behov for det når jeg kommer hjem, bestiller jeg meg time. Hvis ikke, lar jeg være. Skal prøve å ikke teste mer nå, evt bruke den siste cb plus. Nå blir fokus på å glede seg mest mulig! [emoji173]️

Nei, men jeg kan kanskje ringe i morgen? Da har jeg noe å se frem til[emoji5]

Den siste billigtesten går i søpla NÅ! [emoji108]
 
Tror jeg venter med å dra til legen til etter vi har vært i Spania. Hvis jeg kjenner behov for det når jeg kommer hjem, bestiller jeg meg time. Hvis ikke, lar jeg være. Skal prøve å ikke teste mer nå, evt bruke den siste cb plus. Nå blir fokus på å glede seg mest mulig! [emoji173]️

Nei, men jeg kan kanskje ringe i morgen? Da har jeg noe å se frem til[emoji5]

Den siste billigtesten går i søpla NÅ! [emoji108]

Vent 2-3 dager og bruk den siste CB plus :) Der varierer i hvert fall ikke fargestoffet og den viser tydelig stigning. Det høres bra ut ❤️ Som vi snakket om så blir man like lei seg om det går galt om man har begynte å glede seg eller ikke, og som XuperB sa til meg så blir det i såfall bare dobbel opp av bekymringer.

Tenk at du faktisk ble gravid og kos deg ❤️ Nå er du vel også lenger enn sist? Eller?

Ja, det var det jeg tenkte på :) Da har du en konkret dag å se frem til :)
 
Vent 2-3 dager og bruk den siste CB plus :) Der varierer i hvert fall ikke fargestoffet og den viser tydelig stigning. Det høres bra ut [emoji173]️ Som vi snakket om så blir man like lei seg om det går galt om man har begynte å glede seg eller ikke, og som XuperB sa til meg så blir det i såfall bare dobbel opp av bekymringer.

Tenk at du faktisk ble gravid og kos deg [emoji173]️ Nå er du vel også lenger enn sist? Eller?

Ja, det var det jeg tenkte på :) Da har du en konkret dag å se frem til :)

Da bekrefter jeg at testen ligger i boss[emoji6]

Venter til onsdag eller torsdag med den siste. Dere har helt rett![emoji173]️

Jeg begynte å blø på 20 DPO, men følte på meg denne dagen at noe var off. Så ja, kommet lengre[emoji5] fikk jo aldri 2-3 sist heller.

Bestiller i morgen[emoji322][emoji322][emoji322]
 
Da bekrefter jeg at testen ligger i boss[emoji6]

Venter til onsdag eller torsdag med den siste. Dere har helt rett![emoji173]️

Jeg begynte å blø på 20 DPO, men følte på meg denne dagen at noe var off. Så ja, kommet lengre[emoji5] fikk jo aldri 2-3 sist heller.

Bestiller i morgen[emoji322][emoji322][emoji322]
:Heartred:Heartred:Heartred
 
God morgen! [emoji5]

Formen er bra. Sliten og vonde pupper, Hehe. Teller ned timer til vi skal reise!

Nettopp fått bestilt meg TUL[emoji2]
Det blir i uke 8+1 og uke 12.

Litt usikker på om jeg klarer å gå helt til uke 8 med å sjekke da! [emoji85]

Hvordan er det med deg?
6 dager til jeg ringer legen. Da får jeg vite om jeg skal på tidlig ul type før uke 12, eller om jeg skal vente til uke 12-13.

Formen min er bra:) Litt sliten. Men kan ikke klage tror jeg:) :)
 
God morgen! [emoji5]

Formen er bra. Sliten og vonde pupper, Hehe. Teller ned timer til vi skal reise!

Nettopp fått bestilt meg TUL[emoji2]
Det blir i uke 8+1 og uke 12.

Litt usikker på om jeg klarer å gå helt til uke 8 med å sjekke da! [emoji85]

Hvordan er det med deg?

Når drar dere igjen? Var det torsdag? :)

Kunne du ikke få tidligere? Eller?
 
Når drar dere igjen? Var det torsdag? :)

Kunne du ikke få tidligere? Eller?

Torsdag[emoji5]

Jeg var så usikker på hva jeg skulle velge, så ble enig med jordmor at da tar vi uke 8 og 12. Hvis jeg merker at noe er galt, kan jeg bare ringe inn.
Men, kunne tenke meg å bare ta en liten sjekk enda tidligere bare for å se om hjertet slår[emoji56] det er kanskje litt mye med 3?
Er det 5+1 hjerter begynner å slå?
 
Torsdag[emoji5]

Jeg var så usikker på hva jeg skulle velge, så ble enig med jordmor at da tar vi uke 8 og 12. Hvis jeg merker at noe er galt, kan jeg bare ringe inn.
Men, kunne tenke meg å bare ta en liten sjekk enda tidligere bare for å se om hjertet slår[emoji56] det er kanskje litt mye med 3?
Er det 5+1 hjerter begynner å slå?

Det går fort! :)

Ja, man skal visst kunne se noe på UL fra uke 7 (6+). Men de anbefaler visst mot slutten av den uken tidligst. Du kan jo høre om å få den en ukes tid før eller noe sånt? :) Jeg hadde jo 7+5 og da så man mye :) Jeg ville være sikker på å se noe uten å vente for lenge og jeg ble da anbefalt uke 8.

Hvor skal du ta? :)
 
Det går fort! :)

Ja, man skal visst kunne se noe på UL fra uke 7 (6+). Men de anbefaler visst mot slutten av den uken tidligst. Du kan jo høre om å få den en ukes tid før eller noe sånt? :) Jeg hadde jo 7+5 og da så man mye :) Jeg ville være sikker på å se noe uten å vente for lenge og jeg ble da anbefalt uke 8.

Hvor skal du ta? :)

Ja. Tenkte også på at jeg ikke ville ha så lang tid mellom den første og andre.[emoji28] men er det voldsomt å bestille noe for 6+ etter eller annet? Bare for å se at hjertet har begynt å slå?

Jordmorklinikken ble det. Hørt det er veldig bra der. Utgangspunktet hadde jeg tenkt Medicus, men de jobber mye mot ufrivillig barnløshet. Jordmorklinikken har bla ammehjelp osv. Føltes litt triveligere ut på en måte..
 
Ja. Tenkte også på at jeg ikke ville ha så lang tid mellom den første og andre.[emoji28] men er det voldsomt å bestille noe for 6+ etter eller annet? Bare for å se at hjertet har begynt å slå?

Jordmorklinikken ble det. Hørt det er veldig bra der. Utgangspunktet hadde jeg tenkt Medicus, men de jobber mye mot ufrivillig barnløshet. Jordmorklinikken har bla ammehjelp osv. Føltes litt triveligere ut på en måte..

Nei, tror ikke det. Ville nok tatt mot slutten av uke 7 i såfall :) Men du kan jo høre med de som jobber der, de vet garantert bedre enn meg.

Ah, okei :) Jeg tittet på de også da jeg skulle bestille.
 
Nei, tror ikke det. Ville nok tatt mot slutten av uke 7 i såfall :) Men du kan jo høre med de som jobber der, de vet garantert bedre enn meg.

Ah, okei :) Jeg tittet på de også da jeg skulle bestille.

Kan se an litt til neste uke hvordan følelsen er. [emoji4]

Gjorde du?? [emoji5] Jeg gleder meg sånn[emoji2]
 
Så gøy at du har bestilt TUL :D gleder meg sånn til å følge deg på veien :happy::Heartred
 
Back
Topp