Venter på en liten kompis<3

Håååper dere har rett! [emoji173]️ men fornuften min sier noe annet[emoji57]

Når jeg ser på testen din igjen så skimter jeg en strek [emoji33] mulig streker har brent seg på netthinnen nå [emoji23] men jeg tror du får strek i morgen ;)
 
Når jeg ser på testen din igjen så skimter jeg en strek [emoji33] mulig streker har brent seg på netthinnen nå [emoji23] men jeg tror du får strek i morgen ;)

[emoji23] den er ikke like fin som dine tester. Men jeg elsker optimismen! [emoji173]️

Kan jeg spørre deg, har du hatt lignende symptomer som sist graviditet? Eller er det noe som er totalt forskjellig?
 
[emoji23] den er ikke like fin som dine tester. Men jeg elsker optimismen! [emoji173]️

Kan jeg spørre deg, har du hatt lignende symptomer som sist graviditet? Eller er det noe som er totalt forskjellig?

Det er annerledes denne gange siden jeg ammer. Sist var det puppene som avslørte. Men nå har jeg annen type stikking og følelse pga jeg fortsatt ammer :p men nå merker jeg ikke voldsomme symptomer egentlig. Kjenner litt på kvalmen innimellom. Og litt stikking i livmor området :)
 
Jeg så på testen igjen nå og jeg er ganske sikker på at det lurer en strek der ;) Det er noe der! Spent på neste :D
 
Last edited:
Ta en bonustest når jeg ikke får testet før over helga! :D
 
Blir hvertfall i morgen[emoji16] usikker på i kveld

Jeg hadde venta tror jeg, men jeg kommer til å utsette testing i det lengste. Skal se jeg "glemmer" det mandags morgen. :knegg::oops:
 
Jeg hadde venta tror jeg, men jeg kommer til å utsette testing i det lengste. Skal se jeg "glemmer" det mandags morgen. :knegg::oops:

Er veldig spent på din altså!! Så jeg kan gjeeerne minne deg på testinga til mandag så du ikke "glemmer" [emoji6][emoji16]
 
Er veldig spent på din altså!! Så jeg kan gjeeerne minne deg på testinga til mandag så du ikke "glemmer" [emoji6][emoji16]

:knegg: får legge testeutstyret klart på dolokket! Men jeg har samme følelse som deg, at det ikke har klaffet. Håper vi begge tar feil. :happy:
 
Nå har jeg nettopp stappa i meg masse taco og drikke. Mens vi ser på Norge Rundt. Gubben mener vi begynner å bli gamle[emoji23] kanskje ingen vits å ta en test enda?

Norge Rundt :laughing005

Det er kanskje greit å vente til i morgen, ja :) Det blir spennende!

Jeg ser helt klart noe nå som jeg ikke er på jobb og har tid til å stirre. iPad i stedet for telefon hjalp også!

Hååper :)
 
Norge Rundt :laughing005

Det er kanskje greit å vente til i morgen, ja :) Det blir spennende!

Jeg ser helt klart noe nå som jeg ikke er på jobb og har tid til å stirre. iPad i stedet for telefon hjalp også!

Hååper :)

Norge Rundt og Beat for beat hvor vi synger med[emoji85] Haha! Vi er virkelig to gamle sjeler. Søndager går det ofte i Lars Monsen.

Må også legge til at jeg ser på Skam så klart[emoji5] Så er litt trendy[emoji6]

Wæææ jeg ser ingenting[emoji85][emoji85]
 
2fdfc4a0b71a5f0e96f6cb75e3f43943.png


True story
 
Norge Rundt og Beat for beat hvor vi synger med[emoji85] Haha! Vi er virkelig to gamle sjeler. Søndager går det ofte i Lars Monsen.

Må også legge til at jeg ser på Skam så klart[emoji5] Så er litt trendy[emoji6]

Wæææ jeg ser ingenting[emoji85][emoji85]

Haha, du er så skjønn :hilarious:
 
Back
Topp