Venter på en liten kompis<3

Hurra for dpo i morgen[emoji16][emoji16]

Endelig! [emoji16] [emoji322]

Er veldig spent på om vi fikk det til. Om ikke annet er jeg glad for at EL kom en uke tidligere enn sist og at jeg tror det gikk litt opp for samboer at vi holdt på å misse denne sjansen fordi han var sliten, skulle ut og trodde vi hadde mer tid.. Blir det en runde til, tror jeg nok han vet at han må bidra litt mer. [emoji106]
 
Hurra for DPO-land! :D

Det er når man ikke har troa at det ofte klaffer vet du :) Og jeg har troa!
 
PP 3, 1 DPO

Ingen symptomer har meldt seg egentlig. Noe smått murringer nå på kvelden. Har vært spent på om jeg får ømme bryster. Fikk det første runden jeg ble gravid, men ikke den andre når jeg ikke ble.. men, symptomer kan kanskje også variere?

Jeg føler meg ganske sikker på at EL kom fra venstre side denne gang, og det tror jeg forrige EL var også. Første PP mener jeg var fra høyre.
Har tenkt litt på at den ene siden ikke fungerer helt som den skal da gynekologen så noe merkelig med den på ultralyd. Kan det være at venstre side ikke slipper egget på EL? Derfor jeg ikke får såre bryster?
Tror jeg skal bestille meg en legetime snart..

Vi har faktisk valgt å dele at vi prøver med noen venner. Det kjenner jeg på nå er veldig greit da vi skal henge med dem i påska og da forstår de hvorfor jeg er forsiktig med alkoholen. Så slipper jeg å styre med å lure dem[emoji28]
 
Så bra du er i dpo-dagene nå! Og kanskje er det en mening med at el kom tidligere? Håper iallefall du sitter med positiv test om ikke lenge. :D
 
PP 3, 2 DPO

Ingen symptomer meldt seg. Heller ingen tegn til såre bryster.. føler håpet er litt ute når brystene ikke blir såre? Baserer jo det på at den ene PPen jeg fikk det, gikk det[emoji106]

Forresten, kan tett eggleder være arvelig?
 
Det er ennå tidlig! :D jeg fikk ikke vonde bryster før 5 dpo sist og det syns jeg var tidlig! Hvis jeg er gravid denne gangen kom de 3 dpo :p men har bare periodevis med voldsomme stikk.
 
Det er enda tidlig å ha noen symptomer. De eneste symptomer kroppen din kunne gitt nå, er at el har skjedd. Og hos meg varierer det ofte om den gir det eller ikke. Nyt påsken[emoji16]
 
Takk for oppmuntring jenter! [emoji173]️ Gleder meg til å se testene deres, jeg har trua på dere[emoji177][emoji254] Skal gjøre mitt for å følge etter dere nå[emoji5]
 
Jeg har aldri fått såre/ømme bryster. Verken ved el, tr eller graviditet :p symptomer kan variere noe veldig, så ville ikke tatt det så tungt verken nå eller litt senere :) ikke alle får like mye symptomer. Jeg har troa på dette! :D
 
PP 3, 2 DPO

Ingen symptomer meldt seg. Heller ingen tegn til såre bryster.. føler håpet er litt ute når brystene ikke blir såre? Baserer jo det på at den ene PPen jeg fikk det, gikk det[emoji106]

Forresten, kan tett eggleder være arvelig?

Jeg fikk det ikke før type 13 DPO, etter positiv test :) Jeg hadde det frem til 5 DPO-ish men da ifbm EL, tror jeg. Jeg pleier å ha det i noen dager etter EL. Og 2 DPO er ikke for sent for noe som helst! :)

Jeg tror ikke jeg ville tenkt så mye på det ennå, altså :) Du har jo blitt gravid før og det på 1. forsøk :)
 
Jeg har aldri fått såre/ømme bryster. Verken ved el, tr eller graviditet :p symptomer kan variere noe veldig, så ville ikke tatt det så tungt verken nå eller litt senere :) ikke alle får like mye symptomer. Jeg har troa på dette! :D

Tuusen takk[emoji177][emoji254] Sant det. Får ikke gi opp helt enda[emoji28]
 
Jeg fikk det ikke før type 13 DPO, etter positiv test :) Jeg hadde det frem til 5 DPO-ish men da ifbm EL, tror jeg. Jeg pleier å ha det i noen dager etter EL. Og 2 DPO er ikke for sent for noe som helst! :)

Jeg tror ikke jeg ville tenkt så mye på det ennå, altså :) Du har jo blitt gravid før og det på 1. forsøk :)

Bra du roer meg litt ned[emoji173]️ Skal ikke gi opp helt enda[emoji16] får smøre meg med litt tålmodighet[emoji847]
 
Jeg fikk det ikke før type 13 DPO, etter positiv test :) Jeg hadde det frem til 5 DPO-ish men da ifbm EL, tror jeg. Jeg pleier å ha det i noen dager etter EL. Og 2 DPO er ikke for sent for noe som helst! :)

Jeg tror ikke jeg ville tenkt så mye på det ennå, altså :) Du har jo blitt gravid før og det på 1. forsøk :)

Hadde ikke du dårlig feeling for den pp'en spiren faktisk satt? Lite symptomer?
 
Back
Topp