Venter på en liten kompis<3

Kan virkelig ikke tru det! Hadde en alvorsprat med kroppen her om dagen. TAKK for at du lytter etter kroppen! [emoji120][emoji120][emoji120]

Nå er issuen min bedre halvdel.. sist ble det litt mye press på han og det gikk ikke bra. I kveld sier han kanskje til hanky panky fordi han må se an om han er sliten.. [emoji849] i morra skal han bort etter jobb. Aaaahhhh!!!!
Jeg tror testen holder seg positiv i morra også. Håper vi kan treffe blink på torsdag!

Huuurraaaaa[emoji322][emoji322][emoji322]

Fantastisk :D

Hmm.. Håper testen holder seg positiv et par dager og at mannen blir mer gira :)
 
Hurra! :D håper du får lurt inn en "spontan" hanky panky i dag selvom han er sliten [emoji173]
 
Fortsatt positiv. Ingen aksjer i gårkveld. Vi får ikke lagt inn noe i dag, så må bare holde at det holder i morra[emoji120][emoji120][emoji120]

763d92b5997b885646e4dff03bafb580.jpg


Ikke fått kraftig stikking i siden enda, så det er litt håp enda at vi kan rekke det. Men, jeg tror det melder seg senere i dag.

Også håååper jeg testene mine kommer i posten i dag! [emoji56][emoji56]
 
Fortsatt positiv. Ingen aksjer i gårkveld. Vi får ikke lagt inn noe i dag, så må bare holde at det holder i morra[emoji120][emoji120][emoji120]

763d92b5997b885646e4dff03bafb580.jpg


Ikke fått kraftig stikking i siden enda, så det er litt håp enda at vi kan rekke det. Men, jeg tror det melder seg senere i dag.

Også håååper jeg testene mine kommer i posten i dag! [emoji56][emoji56]

Så bra!! Satser på det blir en minneverdig babydans i morgen da :D
 
Wiii! [emoji2] kanskje? Altså, jeg har jo ikke hatt noen peiling på syklusen min, så har ikke meldt meg på noen gruppe før[emoji28] men jeg tror nå at lutealfasen min er 14 dager[emoji106]

Da ville jeg regnet med 14 dager også heller justert det etterhvert hvis det ikke stemmer :) lykke til! Håper det blir baby på deg! :D
 
Fortsatt positiv. Ingen aksjer i gårkveld. Vi får ikke lagt inn noe i dag, så må bare holde at det holder i morra[emoji120][emoji120][emoji120]

763d92b5997b885646e4dff03bafb580.jpg


Ikke fått kraftig stikking i siden enda, så det er litt håp enda at vi kan rekke det. Men, jeg tror det melder seg senere i dag.

Også håååper jeg testene mine kommer i posten i dag! [emoji56][emoji56]

Hvis den holder seg positiv utover dagen kan det jo tyde på at EL er i morgen :) Håper det! Krysser fingrene for aksjer :D
 
Back
Topp