Venter på en liten kompis<3

Vet ikke. Tror kjæresten kommer hjem i natt, sikkert full.. har ikke så veldig trua dessverre. [emoji17]

Skal teste igjen i kveld. Vet ikke hvor lang tid før egget slippes? Krysser det jeg har! [emoji120]
Krysser alt jeg har for at det blir å gå :Heartred:Heartred
 
Vet ikke. Tror kjæresten kommer hjem i natt, sikkert full.. har ikke så veldig trua dessverre. [emoji17]

Skal teste igjen i kveld. Vet ikke hvor lang tid før egget slippes? Krysser det jeg har! [emoji120]

Pleier ikke fulle menn (fulle folk generelt :hilarious:) å være ganske villige, da? :D

Det kan ta 36 timer fra første positive test og det lever jo en liten stund etter det og. Krysser fingrene! :)
 
Takk for oppmuntring fineste jenter [emoji177][emoji177]

Vi får se når han dukker opp i kveld[emoji16] ny test blir det hvertfall [emoji28]
 
Yep, denne er på vei ned igjen
b01c2c910ad1505d198fd639b219ee4f.jpg

5f776a7353b4fac5d5ff266a1dfe1a29.jpg


Et døgn siden jeg fikk positiv. Gikk fortere denne gangen.

Kjenner det veldig godt i venstre side nå. Håper på gullegg![emoji177]

Når mannen er borte, koser jeg meg med Rupauls drag race[emoji322] Loooove it!
Helt i hundre for at det kommer til Norge og vi skal på show i juni[emoji294]️[emoji294]️[emoji294]️[emoji294]️
 
PP 3. CD 17.

Testen ble negativ i løpet av kvelden. Kjæreste kom hjem god og full og veldig sent i natt. Vi forsøkte, men klarte ikke avslutte[emoji17]
Fikk vekt han tidlig i dag og da fikk vi lagt inn aksjer![emoji120]
Men, jeg er redd for at det er litt sent[emoji31] Hvertfall kjenner jeg på at vi ikke fikk lagt inn nok aksjer! Håper håper dette egget lever fortsatt![emoji120]
 
PP 3. CD 17.

Testen ble negativ i løpet av kvelden. Kjæreste kom hjem god og full og veldig sent i natt. Vi forsøkte, men klarte ikke avslutte[emoji17]
Fikk vekt han tidlig i dag og da fikk vi lagt inn aksjer![emoji120]
Men, jeg er redd for at det er litt sent[emoji31] Hvertfall kjenner jeg på at vi ikke fikk lagt inn nok aksjer! Håper håper dette egget lever fortsatt![emoji120]

Vi får håpe at det holdt akkurat :) Har dere lagt inn noe de 3-4 siste dagene?

Heia gullegget ❤️

Og ikke minst hurra for kortere syklus! :)
 
Vi får håpe at det holdt akkurat :) Har dere lagt inn noe de 3-4 siste dagene?

Heia gullegget [emoji173]️

Og ikke minst hurra for kortere syklus! :)

Nei, sist var forrige lørdag[emoji17] 5 dager siden i går. Har ikke trua på de svømmerne der dessverre.

Åh, kroppen føles så riktig ut denne gangen! TMI men i dag er sexlysten veldig høy! Jeg håper det er et positivt tegn. Nå er jeg så spent på hvilke symptomer som dukker opp.

Ja! Fantastisk[emoji16] Det er jeg virkelig fornøyd med!

Skal jeg regne 1 DPO i dag eller i morgen?
 
Nei, sist var forrige lørdag[emoji17] 5 dager siden i går. Har ikke trua på de svømmerne der dessverre.

Åh, kroppen føles så riktig ut denne gangen! TMI men i dag er sexlysten veldig høy! Jeg håper det er et positivt tegn. Nå er jeg så spent på hvilke symptomer som dukker opp.

Ja! Fantastisk[emoji16] Det er jeg virkelig fornøyd med!

Skal jeg regne 1 DPO i dag eller i morgen?

Så synd :(

Så bra at kroppen føles bra :) Det er jo ikke mer enn én gang som skal til :) Du får dra han med på en runde til senere i dag ;)

Jeg ville tenkt EL i dag og 1 DPO i morgen :)
 
Så synd :(

Så bra at kroppen føles bra :) Det er jo ikke mer enn én gang som skal til :) Du får dra han med på en runde til senere i dag ;)

Jeg ville tenkt EL i dag og 1 DPO i morgen :)

Det skal jeg absolutt! Vi må bare pushe på i dag[emoji51]

Jeg føler nå at håpet er sååå stort, men realiteten er noe helt anna[emoji57]

Det tenkte jeg også[emoji5]
 
Det skal jeg absolutt! Vi må bare pushe på i dag[emoji51]

Jeg føler nå at håpet er sååå stort, men realiteten er noe helt anna[emoji57]

Det tenkte jeg også[emoji5]

Det høres bra ut :D

Ikke mist motet allerede, dere har jo sannsynligvis truffet EL i hvert fall og det er jo det viktigste :)
 
PP 3. CD 17.

Testen ble negativ i løpet av kvelden. Kjæreste kom hjem god og full og veldig sent i natt. Vi forsøkte, men klarte ikke avslutte[emoji17]
Fikk vekt han tidlig i dag og da fikk vi lagt inn aksjer![emoji120]
Men, jeg er redd for at det er litt sent[emoji31] Hvertfall kjenner jeg på at vi ikke fikk lagt inn nok aksjer! Håper håper dette egget lever fortsatt![emoji120]
Jeg trur nok at dere er innafor altså ;) :D
Kos dere :joyful:
 
Krysser fingre!! :D
 
Back
Topp