Jordmor kunne sende henvisning da jeg var der i uke 7, men jeg ville vente. Vi gjorde det et stykke ut i uke 10. Fikk tidspunkt for oul samme dag henvisningen ble sendt, da er jeg 18+5.
Takk for svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmor kunne sende henvisning da jeg var der i uke 7, men jeg ville vente. Vi gjorde det et stykke ut i uke 10. Fikk tidspunkt for oul samme dag henvisningen ble sendt, da er jeg 18+5.
Det sto i brevet som jeg fant på helsenorge.no. Hvor du finner det er avhengig av hvor du henvises tror jeg.Takk for svarHvordan fikk du tidspunkt? Elektronisk regner jeg med?
Det sto i brevet som jeg fant på helsenorge.no. Hvor du finner det er avhengig av hvor du henvises tror jeg.![]()
Ååååh så bra og herlig! Gratulerer med nok en vellykket ultralyd.12+5
Veldig fin og hyggelig tul i dag.En helt perfekt liten sprellemann som ble målt til 13+0. Fikk med en liten bunke bilder hjem. I ettertid er det veldig morsomt å ha utviklingen fra 5+4 hengende på kjøleskapet!
Gyn kunne ikke se kjønn, men det er ok ettersom vi ikke er sikre på om vi vil vite det.
Nå skal jeg jobbe med å glede meg! Etterhvert kommer vi til å dele det mer og mer, mamma kommer nok til å få vite det til helgen. Planlegger tur på et større kjøpesenter i morgen for å se om de har en bestemorkopp til henne der.![]()
Så godt å høre at alt er bra med lille12+5
Veldig fin og hyggelig tul i dag.En helt perfekt liten sprellemann som ble målt til 13+0. Fikk med en liten bunke bilder hjem. I ettertid er det veldig morsomt å ha utviklingen fra 5+4 hengende på kjøleskapet!
Gyn kunne ikke se kjønn, men det er ok ettersom vi ikke er sikre på om vi vil vite det.
Nå skal jeg jobbe med å glede meg! Etterhvert kommer vi til å dele det mer og mer, mamma kommer nok til å få vite det til helgen. Planlegger tur på et større kjøpesenter i morgen for å se om de har en bestemorkopp til henne der.![]()
Nå kan du puste litt 
Planen er å avsløre det til venninnegjengen på jobb etter oul i slutten av juli, og med fri og ferie fram til det bør det gå. Takk.Gratulerer med 2. trimesterHerregud så fort tiden går når jeg ser alt utenfra!
Hører mange si at man nesten ikke føler det er sant før man begynner å kjenne liv og magen blir større, så det er nok helt normalt. Håper du får en fin ferie og at formen holder seg fin!

Ja tenk så flott at det nærmer seg! Håper du finner litt indre ro og tror på at dette kan gå braTakk.«Innenfra» snegler dagene seg avgårde, men jeg ser jo i kalenderen at tiden går. Drøyt fire uker til oul, for ikke så lenge siden det kjentes ut som en eeevighet til.
Håper for deg nå, og at i dag er dagen! Masse lykke til!![]()

Takk!Gratulerer med andre trimester!Og god ferie!
Takk!Har fulgt litt med fra sidelinjen men ikke skrevet så mye. Er så glad for at alt tyder på at det går bra denne gangen!Gratulerer med vellykket 12-ukers UL og andre trimester
Jeg var i samme situasjon. Ble gravid rett etter at faren min døde, og fødte i desember. Det er vondt at de aldri får møte de små, og omvendt. Føler med deg![]()
Har ferie nå, og skal ha det en gooood stund. «Heldigvis» er alle andre i samme situasjon som oss: avlyste turer og hjemmeferie med sporadiske visitter her og der. Det gjør at vi tilbringer en god porsjon tid sammen med gode venner. For et par kvelder siden hadde vi tidenes morsomste spillkveld, og over helgen skal samme gjengen på Escape room. Det har jeg ikke prøvd før, så det blir gøy!