7+5
Er etter alle solemerker fortsatt med i gamet! Ingen blod, ingen smerter. Kjenner at det skjer noe i livmora innimellom. Har ikke veldig mye symptomer egentlig, men er litt trøtt, litt kvalm, litt fysen. Tisser oftere enn før, våkner 1-2 ganger om natta. Det mest slitsomme er at jeg som oftest bruker 1-2 timer på å sovne igjen.
I dag hadde jeg samtale hos jordmor. Jeg har vært litt i tvil om jeg skal «legge ut» om mine psykiske utfordringer, men har konkludert med at det nok er for det beste, både for meg, spira og forholdet med mannen min. Vi har ikke slitt oss imellom altså, men det er godt å vite at sikkerhetsnettet er litt mer finmasket. Vi begynte også på helsekort for gravide, men venter litt med å søke fødeplass.
«Her planlegger vi bare for at det skal gå bra» sa jordmor, og det satser jeg på at jeg kan henge meg med på etterhvert. Skal tilbake om fem uker, eller før om jeg følte behov for det.
Nå spiser jeg lunsj på kafé. Så innmari deilig å føle på litt normalitet. Drikker kaffe til og med, det funker som latte.
Runde 4+3 (tidligere SA)
Runde 5+0 ("kjemisk-grensa")
Runde 5+3 (tidligere SA)
Bestille tul
Gjennomføre tul 5+6
Time hos jordmor 7+5
- TUL 8+1