Veldig nytt

Oi, kva har skjedd her? Trudde ikkje eg hadde vore vekke så lenge...

Er no halvvegs i påskeferien. Hatt det supert til no! Kost meg masse og gjort altfor lite fornuftig, men det er gjerne fornuftig det og emoticon

Tr kom aldri. Merkelege kroppen. Sjølv om eg har vore budd på det så trudde eg vel eigentleg at alt kom til å vera i rute med det same. Men nei, det skjer nok ikkje... Eg har meir kviser enn eg har hatt sidan eg var 16, fett hår, øm mage, mengder med luft og utflod. Bra eg slutta med pillane ei stund før, for eg trur dette kan ta tid før det kjem i rute emoticon

Positiv overrasking -- har med eitt fått mange fleire stjerner!

Er lov å bare slappe av og nyte livet vettu, vi har ikke gjort så alt for mye i påsken.. bare nyter det herlige været og storkoser oss med ungene :o) Håper TR kommer i rute hos deg snart, så dere får begynt prøvingen!
Her er vi igang med pp3 :o)

Ha en fortsatt fin påske!!emoticon

Alle gode ting er tre? ;)

Har ikkje hast emoticon men skal bli fint å få kroppen i rute.

Våkna på natt til søndag med ekstreme smerter i magen. Det var akkurat som nokon som stakk knivar nederst i magen, og heile dagen etter var eg sår og øm. Trudde eg skulle få tr veldig seint, men no lurar eg på om det var el. Tok test seint i går med utvatna urin og igjen i dag med litt utvatna urin. (Har vore på besøk og hatt besøk etterpå, så har ikkje kunna testa når eg helst ville) Det er iallfall betydeleg forskjell på kor sterk streken er frå dag til dag (blir svakare) så eg trur eg har hatt el? (Enten det eller så viser det strek uansett på meg, men litt merkeleg om den varierar i styrke?)
http://img694.imageshack.us/i/tgifs.jpg/

Utanom det skal eg vera glad når hormonane roar seg litt. Har skikkeleg kvisetryne! Har ikkje hatt noko særleg kviser sidan eg var tenåring, og no bryt det ut over alt! emoticon Lyst til å få det vekk!!

Etter tips frå Mrs_Cullen testa eg på nytt på kveldstid, og då var streken like sterk som søndag... hmm... kanskje ingen el likavel? Testar litt i eit par dagar og så ser eg kva som skjer.

Me har eigentleg ikkje starta å prøva enda, så skriv ikkje at me er i pp1, men har ikkje komt så langt at me er forsiktige heller. Spennande å sjå kva som skjer!

Håpar alle har ein fin dag, og at det ikkje er for tungt å stå opp etter lang ferie :)

tredje kveld på rad med el-testing og har slått fast at det iallfall ikkje er el på veg. Fekk berre ein skugge av ein skugge av ein strek opp i kveld. Så då har eg anten hatt el, eller så får eg ikkje el denne perioden.

Har konstant mensmurring, og kjenner meg oppblåst. Nesten så eg saknar p-pillane :op ikkje på ordentlig, men likte kroppen min betre då den ikkje var så stressa og ute av lage

Skal vera så glad når kroppen er komt i lage igjen!

Har heldigvis litt mindre hissige kviser, så trur det er på veg inn i noko som liknar stabilt iallfall :o) Men magen... kjennes ut som tr kjem kva dag som helst. Murrer og murrer og er ikkje noko særleg emoticon Syter litt... men kjennes ut som tr skal komma kva dag som helst, og det er enda over ei veke til. Håpar det vert betre neste periode!

Tilståelse:

går inn på januar og snik... håpar jo sjølv om eg ikkje har tru på det!

lettare oppgitt over meg sjølv emoticon

Magen er bra! :o) Og er ikkje lika trøytt lenger :o)

Sola skin! Eg er ferdig med ein eksamen, og skal i gang med ei innlevering som skal inn på mandagen :op Ikkje fullt så kjekt, men eg kan jo sitja ute og lesa om ikkje dataen likar solskin lika godt som meg :o)

Håpar de har ein super dag jenter!

Det er 1.mai!!

Og eg sit inne i sola for å skriva oppgåva... Ingen murring, ingen ting. Om ei veka skal tr vera her, eg skal på seminar i ei veke, og når eg kjem tilbake er forhåpentlegvis tr vekke og eg kan venta og sjå om el kjem den perioden. Er litt spent. Og litt bekymra sidan eg ikkje fekk tr no, men prøver å sei til meg sjølv at det ikkje gjer noko. Det er berre p-pillane og treng ikkje ha noko å sei. Håpar det er rett... og at kroppen er i ruta til me skal prøva... xxx

Håpar alle har ein betre sundag enn meg!

Sat og tenkte på neste periode (kallar det ikkje prøve enda, veit at eg lurer meg sjølv, men...) og tenkte at det var då veldig lenge mellom el og tr, det har jo gått minst to veker no? Så byrja eg å telja; viss eg hadde el då eg trur eg hadde el så er eg berre 8dpo. Ein vert litt tullete av detta! *ristar på hovudet av meg sjølv*

Håpar alle har ein flott mandag!

Hei hei emoticon

Hvordan går det med deg?
Jeg skulle liksom holde meg unna BV, men klarer jo ikke det vettu. Hehe
Er så babysyk, så håper virkelig at det klaffer denne pp!
Håper vi kommer inn på januar forumet sammenemoticon

Ymra_lill skrev:
Tilståelse:

Hi hi...d et har jeg gjort også :-)

Duplex skrev:
Hei hei emoticon

Hvordan går det med deg?
Jeg skulle liksom holde meg unna BV, men klarer jo ikke det vettu. Hehe
Er så babysyk, så håper virkelig at det klaffer denne pp!
Håper vi kommer inn på januar forumet sammenemoticon

JA! :o)

Har ikkje noko særleg tru på meg sjølv, om eg fekk el denne perioden (og det var då eg trur det var) så traff me ikkje noko særleg. På påskeferie med heile familien til sambo i lytt hus med to små ungar som likte å komma springande inn på rommet vårt om morgonen emoticon

Men håpar masse, masse for deg!! emoticon (Og likar at du ikkje klarar å halda deg vekke! Det byrjar å bli betre etter oppdateringane her inne!)

babymama81 skrev:
Ymra_lill skrev:
Tilståelse:

Hi hi...d et har jeg gjort også :-)

emoticon  Alltid bra å vera fleire!

Trur tr kjem før tida denne gangen... kjenner det stikk godt i magen, og eg er trøtt og lei. Æsj, er aldri velkommen, sjølv når eg veit at ho kjem emoticon

Ny innrømmelse:
Testa i dag tidleg. Ingen tru, ingen strek. Og så seier ei lita stemme inni hovudet mitt: men du er jo berre 10DPO...

Framleis murring i magen, og ventar i grunn berre på tr. Har gjort avtale med meg sjølv om at uansett kor mykje syklus og tr tullar seg så skal eg ikkje testa før eg kjem heim frå tur 17. mai, og då ikkje før om morgonen 18. SKAL, skal klara det!

Då var tr komt emoticon

Men  heldigvis ikkje lika vond og fæl som ho plar vera. Og sidan eg skal på tur i ei veka betyr det at eg kan ta meg ein pint og to emoticon  aldri så vondt at det ikkje er godt for noko!

Sidan tanta er her hjå meg satsar eg på at ho ikkje besøker nokon andre! Vonar de har ei flott veka i vente jenter, med masser av positive testar!

Då var det tilbake til kvardagen.

Har hatt fabelaktig tur på kurs og langhelg med familien, og sit no lettare trøtt i trynet før eg skal på jobb. Kjennes ut som eg har vore vekke i ei evigheit! Skal ta meg tid til å oppdatera meg her inne om ikkje så lenge, håpar på å sjå mange positive g-testar!

Syklusmessig: hadde 26d syklus sist, eller om mensen hadde komt då den skulle, eigentleg hadde eg vel 28+26 dagar. No går eg og ventar på el, tok fyrste test i går kveld og den var ikkje positiv, men ganske sterk. Skal eigentleg ikkje prøva denne perioden heller, men oppdaterer dagboka slik at eg blir litt betre kjent med syklusen.

Vonar alle har ein flott 18. mai!

Då kjem eg nærare el-verden... har testa i to dagar, og streken har blitt sterkare (sjølv om den ikkje er positiv enda). Etter bv sin kalkulator hadde eg el i går, etter eigen kalkulator har eg om to dagar.

Skal, skal ikkje, skal, skal ikkje...

Veldig spent på om eg får positiv test snart uansett, har så lyst til å ha kroppen i rute!!

Back
Topp