Y_lill
Glad i forumet
Har ikkje fått testa etter el i helga, sidan eg ikkje har vore heima, men har veldig kjente smerter i sida og ryggen i dag -- så er ganske sikker på at el er her no. Viss eg har rett så har me truffe ganske bra
Var litt fram og tilbake om me skulle prøva denne perioden eller ikkje, men bestemte oss til slutt for å prøva, og prøvd har me
Så er det berre å venta og sjå.... håpar eg har tatt feil med tanke på ikm og, for no er el her to dagar etter at eg trudde, så då blir det frykteleg kort lutheralfase i tilfelle... håpe, håpe!
Var litt fram og tilbake om me skulle prøva denne perioden eller ikkje, men bestemte oss til slutt for å prøva, og prøvd har me
Så er det berre å venta og sjå.... håpar eg har tatt feil med tanke på ikm og, for no er el her to dagar etter at eg trudde, så då blir det frykteleg kort lutheralfase i tilfelle... håpe, håpe!
Så då byrjar sjølvsagt tankane å svirra, sjølv om eg veit at det ikkje er sannsynleg å kjenna noko så tidleg. Kjenner meg heilt håplaus
Trøtt og fæl er eg og, men det har nok mest samanheng med ei koseleg forkjøling.
(meg i sofaen om eit par timar)
Her i dpo land, her kan alt gå an, her er vi like tøysete og rare alle mann 

Er 11 dpo no, og jo lenger tr held seg unna jo gladare blir eg.
)
men det er jo også eit tr-teikn. Gru/gler meg til mandag!