Y_lill
Glad i forumet
Ja, er vanskelig dette! Når ein fyrst har bestemt seg har ein jo lyst til at det skal skje med ein gong, og helst litt før [;)] Men om eg har lært noko her inne så er det at eg skal vera glad om me får det til innan eit år! Og at eg skal fortsetta å sei det til meg sjølv så ofta som mulig -- for eg veit at eg kjem til å bli heilt håplaus til å testa, venta og håpa frå eg svel den siste pillen [:D]
pp6 er jo ikkje så lenge (har eg lest meg til [;)]) skal sjå at spira sit snart [:)]
p-piller er eit kapittel for seg. Har vore veldig glad i dei lenge, for dei hjelper veldig på smertene tr har med seg, men no byrjar eg å bli redd for at eg har gått på dei for lenge, og at eg har tulla for mykje med kroppen og syklusen min... Ja, ja, time will show -- er nesten halvvegs i det siste pillebrettet no [:D]
pp6 er jo ikkje så lenge (har eg lest meg til [;)]) skal sjå at spira sit snart [:)]
p-piller er eit kapittel for seg. Har vore veldig glad i dei lenge, for dei hjelper veldig på smertene tr har med seg, men no byrjar eg å bli redd for at eg har gått på dei for lenge, og at eg har tulla for mykje med kroppen og syklusen min... Ja, ja, time will show -- er nesten halvvegs i det siste pillebrettet no [:D]
I lige måde!