Veldig nytt

Y_lill

Glad i forumet
Hei,

har akkurat laga ein profil her inne, og er ikkje heilt sikker på kva eg skal bruka den til enda. Har lest litt på andre sine trådar, og synes det er fint å høyra om erfaringar. Blir håpefull, litt redd og full av spørsmål.

Eg og sambuaraen min har bestemt oss for å prøva, snart. Etter sumaren har eg sagt, han er mest sannsynlig klar med det same [:D] Så kjem alle spørsmål. Det er jo ikkje berre å bestemma seg og så blir ein gravid! Eit vennepar av oss fekk full klaff med ein gong, eit anna har prøvd i mange år... Kva kjem me til å gjera? Når me allereie har bestemt oss, burde me berre prøva med det same? Eller skal me venta til over sumaren? Eg er jo berre 28, men samtidig - eg er jo 28! Eg vil ha fleire barn og, korleis går det dersom me brukar lang tid no?

Spm, spm, spm!

Veldig fint å lesa andre sine erfaringar iallfall! Lukke til alle saman! [:)]

Hei og gratulerer med dagbok [;)]
Jeg er helt ny her inne jeg også!![:)]
Vi har akkurat begynt å prøve, så idag er det 8 dager til jeg kan teste [:D]
Men skal vel litt til for at det skal klaffe på første forsøk, sist jeg ble gravid gikk det 2mnd..men kan jo være det tar lenger tid denne gangen.

Dere må bare begynne å prøve når dere er klar[:)] men skjønner tanken på at det det kan ta tid, men du er jo enda ung da [;)]
Håper vi kan følge hverandre fremover, lykke til [:D]

Tusen takk! Og masse lykke til! Spennande å ha nedteljing til test [:)]

Blei så glad då eg fann denne sida, har jo ikkje lyst til å fortella det til alle med ein gang, for skrekk og gru, tenk om det ikkje går? Her er det litt lov til å vera fokusert på den eine tingen [:)] Og veldig kjekt å få lov til å følga andre som går gjennom det same.

Kjenner at eg er veldig spent. Har jo ikkje vore med på dette før!

Jeg har heller ikke sagt til noen at vi prøver igjen, så er kjempe fint å ha denne siden som man kan dele erfaringer og følge hverandre gjennom hele prosessen [:)]
Jeg har jo gått gravid en gang før, men er like spennende denne gangen [:D]
Så er jo jeg spent på om det blir tvillinger igjen, hehe, brått fire barn da
Tvillingene sier jo de vil ha en baby hver da, hehe

Vi skulle egentlig vente med å prøve til Mai, men så klarte vi ikke vente.. så kanskje det blir en fin julegave [:D]

Hehe [:D] forstår godt at de er utolmodige! Eg er eigentleg den som står litt på bremsen av oss to, men no når me har bestemt oss kjenner eg nesten det som om eg har lyst til å setja i gang med det same!

Kva prevensjon har de brukt i mellomtida? Eg går på p-pillar og har gjort det i mange år. Lurer litt på kor lang tid det tar før det er ute av kroppen og alt går som normalt igjen. Har høyrt om nokon som omtrent blir gravid så snart dei har tatt siste pillen, og andre som brukar fleire mnd på å komma i vanlig rute igjen.

Hehe, så bra!! da er det bare å sette igang [;)]
Vi har brukt hormonspiral og så prøvde jeg p-ring, men den tålte jeg ikke.. så har brukt kondom de siste mnd.
Jeg er usikker på hvor lang tid det tar før hormonene etter p-pille er ute av kroppen, du kunne jo evt hørt med legen din.
Kanskje det er etter første mens etter du har slutta?
Men er jo som du sier, noen blir gravid med engang etter p-pille slutt og andre tar det litt tid med.

Masse lykke til ihvertfall [:D]

Takk i lige så!

Ei dagbok skal ein jo skriva i kvar dag? Har lest MASSE i det siste, og har jo sjølvsagt behov for å dela det eg har funne ut med min bedre halvdel. Merkeleg nok var han ikkje så lysten på å høyra om sjangsen for å rivne under fødsel [8|] Veit eg er tidleg ute, men likar å ha mest mulig informasjon når eg byrjar på noko nytt - og det er jo definitivt dette!

Supert å sniklesa på andre sine trådar og dagbøker, har funne masse nyttig informasjon! Og synes det er veldig fint å høyra om positive erfaringar og utfordringar både for å bli gravid og under graviditeten.

Håpar alle har ein fin (og fruktbar) dag! [:D]

Det er ikkje lenge til tr (byrjar å læra meg terminologien) oppblåst i magen og litt småmurring. Enten i natt eller i morgon [:'(] Ting som eg gler meg til - sleppa tr i 9mnd! lykke. Er av dei heldige som verkeleg får vondt... grunn god nok til ikkje å lika det noko særleg.

I mi stadige jakt på informasjon fann eg denne linken: http://www.dinbaby.com/felles/bli_gravid/bligravid_sjargongen

super for å læra seg alle dei forskjellige forkortingane[:D]

Håpar alle har ein god dag!

Hehe, skjønner ikke hvorfor mennene våres vil høre om revning, fødsel osv. [8D] Jeg leser også mye, og vil veldig gjerne dele all info med mannen min, men han er ikke så villig til å høre på all baby-pratingen min.. hehe[:)]
Godt vi har hverandre å dele tanker følelser og spørsmål med [:D]

Ha en fin kveld [:)]

I går var ein håplaus dag, vondt i mage og hovud, sleten og fæl - og syntes veldig synd i meg sjølv. Sutrete og fæl - likar ikkje tr.

I dag skin sola! Dei to kjipe dagane er vekke, og no er det VÅR! [:D]

Håpar alle får ein spirande flott dag!

Tilbake til kvardagen, regn og skikkeleg Bergensvêr!

Tr er iallfall reist igjen, så alt er i grunn greit [:)] Var på besøk hjå fadderbarnet mitt i helga, og kjente veldig på at eg har lyst på ein liten ein eg og! Bit tenna saman, høyrer på fornufta og svel p-pillen... ikkje mange brett igjen no! [:)]

Snart sumar, så er det prøving [:D]

Håpar alle har ein super dag!

Sitter på jobb og føler meg litt snikete som er her inne når eg eigentleg skal retta... men er jo i gang - og må ha det med meg heim uansett! [8|] Berre ein liten pause.

Det er bestemt, er no på nest siste brett med pillar, og der er det berre 18 igjen! Det er jo nesten ei nedteljing [:D]

Gruar meg litt til å slutta, for eg veit at det kjem til å bli vondt, men bedre det enn å gå to mnd ekstra og venta på at kroppen skal komma i normal rytme igjen. Merkar veldige forskjellar berre på bytte av pillar (frå yasmin til microgynon), så blir nok ei omstilling å slutta.

Håpar alle har ein fin dag! Og betre vêr enn her! [:)]

Regn, regn, regn [:'(]

Men, har gjort den fyrste førebuinga til å bli ein familie på ordentlig! (Det kjennes nesten slik ut, no er me sambuarar, men får me ein liten saman så er me ein familie... Litt teit tankemåte kanskje?) Eg har kjøpt meg bil! Har hatt bil i mange år, men ein liten tredørs, som ikkje har plass til korkje barnesete eller bagasjerom.

Kva du skal med større bil då? - Då er det veldig greit å ha to hundar å skylda på [:D] Dei treng jo plass, og litt "bagasje" har ein jo fort med seg... [:D] Hihi! Det byrjar bli verkeleg! Kanskje me er gravide på denne tida til neste år?

Merkar at eg blir litt skremt av alle som slit med å få syklus og el på plass etter langvarig p-pillebruk... har bestemt meg for ikkje å kjøpa ny pakke, men no lurer eg nesten på om eg burde slutta etter det brettet eg er på no!

Oppblåst i magen, er ikkje så glad i dei nye p-pillane (dei gjev meg kviser[:'(]) VELDIG glad for at det snart er helg! Fekk billige el-testar i posten i går, har så lyst til å testa, og veit at det er håplaust fordi det er ingen el der på lenge... lurer på kor håplaus testoman eg kjem til å bli rundt ikm etter at me har begynt å prøva? [8|]

Vonar alle har ein super dag!

I dag, den eine dagen heile veka eg kan sova lenge, vakna eg klokka 5 og var lys våken...

Kjenner at det er godt å ha ein fridag, var så trøtt i går at eg sovna på sofaen klokka 9! Min kjære prøvde å få liv i meg, og spørja om me skulle sjå ein film. Eg svarte ja, snudde meg og sov vidare [8|] Stakkars! Så han vaska badet i stadenfor og fekk meg ned i senga. Lykkelige meg som har han! [:D]

I dag skal eg prøva å vera flink student, har fire tekstar som må skrivast etter kvart... æsj. Men skippertak er skippertak!

Ein dag, ein eller annan dag, skal eg læra at det ikkje er like greit å kombinera jobb og studiar!

Håpar alle har ein super dag! Har sneke litt på trådar rundomkring og registrerar, til stor glede, at det er fleire og fleire som får spirer i magen! Det er så kos! Håpar det blir fleire og fleire! [:D]

HELG! [:D]

Velig fint med fri! Har berre hatt det kos, gått på tur, fyrt bål, fiska og kløyvd ved [:D] Fin-fin-fin helg! No sit eg inne, og har funne dataen sidan det regnar og er tåkete ute... inspirerer ikkje til så mykje aktivitet...

Min kjære har blitt skikkelig verpeklar [:D] me har funne ut kva rom babyen skal ha, kvar stellebordet skal stå... gler meg til å begynna å prøva!

Håpar det spirer og gror i magane her inne! Har lest mange innlegg i det siste med positive testar. Det er så kos! Gjer at eg gler meg enda meir! Har bestemt meg for at dette brettet vert det siste med p-pillar... skummelt... og veldig fint...

Nyt resten av helga jenter!

SÅ moro. Da er det ikke lenge før su offisielt er en prøver.
Håper spiren sitter raskt for dere[:D]
Lykke til!!!

Velkommen til oss og gratulerer med dagbok! [:D]
Jeg er også 28 år, og glad jeg begynte for en stund siden, siden det har tatt lang tid og ikke skjedd noe enda.
Krysser for at dere er heldige!

Så koseleg med svar i dagboka [:D]

Eg har eigentleg ikkje hatt noko hast med å bli mamma, sjølv om eg alltid har hatt lyst til å bli det ein dag. No har typen begynt å bli veldig klar for baby, og eg må jo innrømma at eg er det sjølv og [;)] Stadig prøver eg å sei til meg sjølv at det ikkje har hast, men har jo lyst på fleire enn ein -- og kva då om det er vanskeleg for oss å bli gravid? Prøver å ikkje ta sorger på forskudd, men er veldig flink til å førebu meg på kva som kan gå gale [8|]

Er litt tidleg ute her inne, men er utrulig koseleg å snika på det som andre skriv, og det verkar som om det er ein så god tone her inne! Veldig fint å ha nokon å snakka med dette om, trur ikkje me kjem til å fortelja nokon at me prøver... Ikkje med det fyrste iallfall.

Vonar alle har ein super dag! Eg vakna til kvit veg... veldig klar for sumar!

Godt spørsmål, vi begynte å snakke om å begynne å prøve  i januar 2010. så bestemte vi oss for at "ja etter sommeren" også begynte vi først i november. og nå angrer vi veldig på at vi venta såpass lenge fra vi bestemte oss. skulle ønske jeg kunne skru tilbake tiden så vi begynte omtrent med en gang. Nå er vi i pp6 uten hell.Men dere må bare se selv og når dere føler dere klare så er det bare å sette igang:)

Ellers, velkommen hit, håper du kommer til å trives, og at spiren sitter fort når dere først begynner:)
og ang. p-pille slutt så tar det ca 3mnd gjennomsnittlig til hormonene er ute av kroppen (men man kan jo være heldige å bli gravide før, da.) etter infoen jeg har fått iallefall.

Back
Topp