Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
20 kg uke 38+4. Masse vann de siste ukene![]()
Godt å høre at jeg ikke er aleneAkkurat det samme her! Trasig nå, men det kommer heldigvis til å gå bort igjen etter fødsel!
Godt å høre at jeg ikke er aleneRegner med at 10 kg forsvinner raskt etter fødsel, men med erfaring så sitter de siste litt for godt hehe
Men med tiden forsvinner de vel
![]()
Du har havnet på forumet for oss med termin nå i januar, vi er fødeklar eller har født, så sikkert greit å delta i noe slikt på ditt eget terminforum i stedet ;-)Har lite matlyst, og har aldri vert noen storspiser.
før graviditet 55.5 kg
17+0 58.0 kg
Sliter som sagt veldig med mat, spiser 4 knekkebrød-brødskiver om dagen, og kanskje en eller to frukter .. Orker ikke middag, varmmat eller noe mer,.
Har lite matlyst, og har aldri vert noen storspiser.
før graviditet 55.5 kg
17+0 58.0 kg
Sliter som sagt veldig med mat, spiser 4 knekkebrød-brødskiver om dagen, og kanskje en eller to frukter .. Orker ikke middag, varmmat eller noe mer,.
Oi, visste ikke det Er ny her, HeheDu har havnet på forumet for oss med termin nå i januar, vi er fødeklar eller har født, så sikkert greit å delta i noe slikt på ditt eget terminforum i stedet ;-)
Ja slik var det hos meg åJeg har tenkt å ta tiden til hjelp. Fikk bort kiloene etter de andre svangerskapene så satser på at det skal gå bra denne gangen også ;-)
Overraskende nok gått ned 1 kg etter jul. Matinntaket tror jeg har vært stabilt. Men jeg har hørt at flere opplever det samme siste tiden før termin.Flere som så og si ikke har lagt på seg nå i slutten? Fra 37+0 har jeg gått opp 400gr totalt...
Det er godt å høreOverraskende nok gått ned 1 kg etter jul. Matinntaket tror jeg har vært stabilt. Men jeg har hørt at flere opplever det samme siste tiden før termin.