Vekttråden

En tråd i 'Januar 2016' startet av Sara, 4 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lilla86 Forumet er livet Assistert-jentene

Startet på 61, og hadde akkurat bikket 70 på kontroll i dag, 37+3.

• Liker Liker x 1
  2. TinaMor88 Flørter med forumet

Akkurat det samme her! Trasig nå, men det kommer heldigvis til å gå bort igjen etter fødsel!

• Liker Liker x 1
  3. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Kom meg vel aldri opp mer enn ca 6 kilo og har 0,5-1 igjen av det nå, halvannen uke etter fødsel. Lite å tære på for amminga her ja...

4. Livmorregnskap Livmorregnskap

39+0 og +13,7kg (88,1kg).

Er 160 cm og drømmevekten er 60kg. Håper ammingen tar noe med seg, bare jeg ikke ender opp med å spiser masse crap i permisjonen da.....

5. ¤ LyKkEliG ¤ Prøver på nr 3 :)

Godt å høre at jeg ikke er alene :D Regner med at 10 kg forsvinner raskt etter fødsel, men med erfaring så sitter de siste litt for godt hehe :) Men med tiden forsvinner de vel :)

6. IFH93 Andre møte med forumet

Har lite matlyst, og har aldri vert noen storspiser.
    før graviditet 55.5 kg
    17+0 58.0 kg

Sliter som sagt veldig med mat, spiser 4 knekkebrød-brødskiver om dagen, og kanskje en eller to frukter .. Orker ikke middag, varmmat eller noe mer,.

7. Januarmamma95 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Jeg gikk opp 14-15 kg ca og har nå gått ned 13 kg siden fødsel som var for 13 dager siden :)

8. TinaMor88 Flørter med forumet

Jeg har tenkt å ta tiden til hjelp. Fikk bort kiloene etter de andre svangerskapene så satser på at det skal gå bra denne gangen også ;-)

9. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Du har havnet på forumet for oss med termin nå i januar, vi er fødeklar eller har født, så sikkert greit å delta i noe slikt på ditt eget terminforum i stedet ;-)

10. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

Jeg husker den perioden, død cola og tørre kjeks....... tok meg til uke 20 å kunne spise noe annet;) lykke til;)

• Kreativ Kreativ x 1
  11. Bkno7798152 Flørter med forumet

Fødte i uke 36+6, la på meg 9 kg.

• Liker Liker x 1
  12. IFH93 Andre møte med forumet

Oi, visste ikke det Er ny her, Hehe

13. ¤ LyKkEliG ¤ Prøver på nr 3 :)

Ja slik var det hos meg å :) Veide akkurat det samme med de to andre da jeg fødte de, å klarte å komme meg til trivselsvekta etter en stund, må bare ha tålmodighet hehe :D

• Liker Liker x 2
  14. Fiduz Glad i forumet

40+1 i dag og opp 11 kg. Har litt vann i kroppen så spent på hvor mye som forsvinner i fødselen og i tiden rett etterpå :)

15. snart3barnsmor16 Gift med forumet

Ikke veid meg etter fødsel men regner ikke med det er mange kilo igjen da jeg ikke gikk opp så mye.

16. JemimasBaby Augustbaby 2013

Har faktisk gått opp 25kg siden starten på graviditeten :eek:

17. SkogHuldra Flørter med forumet

Har aldri vært så tung som jeg er nå :-/ skal aldri bli det igjen heller!!! Fysj :-( her blir det streng kost etter fødsel :-/

• Liker Liker x 1
  18. Lismick Elsker forumet Oktoberfruene 2018

Flere som så og si ikke har lagt på seg nå i slutten? Fra 37+0 har jeg gått opp 400gr totalt...

19. Ullvott Elsker forumet

Overraskende nok gått ned 1 kg etter jul. Matinntaket tror jeg har vært stabilt. Men jeg har hørt at flere opplever det samme siste tiden før termin.

20. Lismick Elsker forumet Oktoberfruene 2018

Det er godt å høre :) blir litt små bekymret da sfmålet heller ikke utvikler seg lenger (blir å se i dag om det fortsatt ligger på 31cm som fra uke 36) men det har blitt kontrollert med ultralyd og de har bare sagt at hun er -8% og at det er helt greit ellers

Del denne siden