Vekttråden

Kom meg vel aldri opp mer enn ca 6 kilo og har 0,5-1 igjen av det nå, halvannen uke etter fødsel. Lite å tære på for amminga her ja...
 
39+0 og +13,7kg (88,1kg).

Er 160 cm og drømmevekten er 60kg. Håper ammingen tar noe med seg, bare jeg ikke ender opp med å spiser masse crap i permisjonen da.....
 
Akkurat det samme her! Trasig nå, men det kommer heldigvis til å gå bort igjen etter fødsel!
Godt å høre at jeg ikke er alene :D Regner med at 10 kg forsvinner raskt etter fødsel, men med erfaring så sitter de siste litt for godt hehe :) Men med tiden forsvinner de vel :)
 
Har lite matlyst, og har aldri vert noen storspiser.
før graviditet 55.5 kg
17+0 58.0 kg

Sliter som sagt veldig med mat, spiser 4 knekkebrød-brødskiver om dagen, og kanskje en eller to frukter .. Orker ikke middag, varmmat eller noe mer,.
 
Jeg gikk opp 14-15 kg ca og har nå gått ned 13 kg siden fødsel som var for 13 dager siden :)
 
Godt å høre at jeg ikke er alene :D Regner med at 10 kg forsvinner raskt etter fødsel, men med erfaring så sitter de siste litt for godt hehe :) Men med tiden forsvinner de vel :)

Jeg har tenkt å ta tiden til hjelp. Fikk bort kiloene etter de andre svangerskapene så satser på at det skal gå bra denne gangen også ;-)
 
Har lite matlyst, og har aldri vert noen storspiser.
før graviditet 55.5 kg
17+0 58.0 kg

Sliter som sagt veldig med mat, spiser 4 knekkebrød-brødskiver om dagen, og kanskje en eller to frukter .. Orker ikke middag, varmmat eller noe mer,.
Du har havnet på forumet for oss med termin nå i januar, vi er fødeklar eller har født, så sikkert greit å delta i noe slikt på ditt eget terminforum i stedet ;-)
 
Har lite matlyst, og har aldri vert noen storspiser.
før graviditet 55.5 kg
17+0 58.0 kg

Sliter som sagt veldig med mat, spiser 4 knekkebrød-brødskiver om dagen, og kanskje en eller to frukter .. Orker ikke middag, varmmat eller noe mer,.


Jeg husker den perioden, død cola og tørre kjeks....... tok meg til uke 20 å kunne spise noe annet;) lykke til;)
 
40+1 i dag og opp 11 kg. Har litt vann i kroppen så spent på hvor mye som forsvinner i fødselen og i tiden rett etterpå :)
 
Har aldri vært så tung som jeg er nå :-/ skal aldri bli det igjen heller!!! Fysj :-( her blir det streng kost etter fødsel :-/
 
Flere som så og si ikke har lagt på seg nå i slutten? Fra 37+0 har jeg gått opp 400gr totalt...
 
Flere som så og si ikke har lagt på seg nå i slutten? Fra 37+0 har jeg gått opp 400gr totalt...
Overraskende nok gått ned 1 kg etter jul. Matinntaket tror jeg har vært stabilt. Men jeg har hørt at flere opplever det samme siste tiden før termin.
 
Overraskende nok gått ned 1 kg etter jul. Matinntaket tror jeg har vært stabilt. Men jeg har hørt at flere opplever det samme siste tiden før termin.
Det er godt å høre :) blir litt små bekymret da sfmålet heller ikke utvikler seg lenger (blir å se i dag om det fortsatt ligger på 31cm som fra uke 36) men det har blitt kontrollert med ultralyd og de har bare sagt at hun er -8% og at det er helt greit ellers
 
Back
Topp