Vekttråden

Fy fy Sara ;-) spis noe godt og kaloririkt til kvelds det fortjener du :)
Sånn matkasse virker veldig ålraight. I hvertfall hvis man er lei middagslaging med familie
Mannen laget pizza til kveldsmat...

Så i det minste er jeg opp igjen 0,4 av de 0,5 jeg gikk ned dagen før (en dag hvor jeg sov over lunsjen...) så det et tydelig at å spise nok er nødvendig.
 
Gått opp 11,5 kg, er i uke 32. Helt ok, var hverken den største eller minste før jeg ble gravid. Så lenge jeg spiser sunt og ikke for mye godis, går turer og ikke ligger på sofaen så får de kg som kommer bare komme :) De går av etterpå!
 
ennå to uker til jeg skal til JM så jeg for vente litt til;)
 
Blæ. Håper jeg går opp litt mer før tirsdag. Jeg var 63,2 sist jeg var hos jm også nemlig, sa 63 som hun skrev på helsekortet, og det veier jeg i dag også...
 
83 kg, så da altså opp 12 kg :) jeg er fornøyd, jm er fornøyd. Har ikke gått opp så mye de siste 6 ukene, bare 1 kg og det er vel sånn det skal være nå mot slutten :)
 
Har hørt at man legger på seg mest mot slutten? Er det heller omvendt? :)
Er vel individuelt

Ettersom jeg har lagt på meg 4,5 kilo så langt, er det fint om jeg går opp mer nå på slutten...
 
Har hørt at man legger på seg mest mot slutten? Er det heller omvendt? :)

Jeg har hørt at man går opp mest fram til uke 28, så det er vel individuelt :) men jeg la på meg nesten alle de 9 første kg fra uke 18 til 28 :p
 
Sist jeg var hos jordmor hadde jeg gått opp 8,5 kg totalt. Da var jeg 32+1... Skal til jordmor igjen neste fredag, så får vi se hvor mye jeg har gått opp siste ukene. Tipper kanskje 2 kg :p
 
Hmm.. Har gått ned 400g.. Var 65,5 kg i veke 28, og no 65,1 kg veke 34. Skjønna ikkje heilt det.. Totalt opp 10,1 kg.
 
Back
Topp