Vekttråden

Har gått opp ca. 10 kg fra første legetime i uke 10. Jordmor syns det var litt mye, men jeg syns hun overdriver. Gått opp fra 60 til 70 (tror jeg opprinnelig var 61-62 før jeg ble gravid). Gikk da opp mellom 12-16 kilo sist gang, så ligger an til det samme nå:)
 
Jeg har gått opp 11/12 kg .
 
Jeg hadde gått opp 3 kg uke 21. Nå uke 27 har jeg gått opp 6 kg. De siste kiloene er kommet de siste ukene noe jeg ikke forstår helt hvor de kommer fra og så fort.....
 
4,2kg opp. Er 27+1 i dag. Forundret over at det ikke er en større oppgang siden jeg ligger mye på sofaen og spiser godt. Plutselig så kommer det vel ett vekthopp :p gikk opp 11-12kg sist så hadde sett for meg at det kom til å bli likt denne gangen.
 
Har gått opp 4kg, så håpet om max 10, ser ut t å v realistisk denne gongen og :p
 
Synes jeg har gått opp så lite.. Lille vokser, magen strutter, men allikevel har jeg bare gått opp 0,5kg på 4 uker.. Er oppe på totalt 3,5kg siden startvekt og er 27+3 i dag.
 
Veier 0,6 mindre no enn hva jeg gjorde i mai, men legen sier ikke noe på det.
Baby vokser no og koser seg så tenker ikke så mye på det:)
 
28+0 i dag og har totalt gått opp 10 kg siden positiv test. Gikk ganske fort for et par uker siden, men virker til ha roet seg litt nå, så har bare gått opp 0.6 kg de siste to ukene :)
 
Skal veies for første gang på syv uker I morgen. Spennende. Vil tippe jeg er mellom 10 og 15 kg I pluss.
 
26 uker: 82
29 uker: fortsatt 82 :)
Da er jeg opp ca 10 kg fra startvekta. Helt greit å ligge stabilt nå de siste ukene :)
 
Jaja, 13 kg opp. Det er da "kun" 3 kg siden uke 23, så tror jeg er fornøyd. Jordmor var Hvertfall fornøyd.
 
Back
Topp