Vekttråden

Jeg veide 66 før jeg visste hvertfall. Har ikke vekt, såfår veie hos legen!

Uke 5: 67kg
Uke 6: 68kg
Uke 7: 68kg
Uke 8: 68kg
Uke 9: 68kg

Bare en kg så langt :-)

Last edited:
Uke 5: 62,3
Uke 6: 62,3
Uke 7: 62,8 hær begynte jeg å bli dårlig dagen etter veiing
Uke 8: 61,9

Jeg er ingen vekt tilhenger. Jeg er tynn fra før av, er dårlig i starten av svangerskapene, og vektnedgangen stresser meg. Jeg veier meg hvis jeg må hos lege og da særlig mot slutten av svangerskapet. Da er det greit å følge med.

Har et mykje høgare utgangspunkt enn dåka andre ser eg.....får heller væra åpen om da inne på skjult ;)
Da kjipa e jo at eg gjekk ned alt ette minien kom, men har lagt på meg 5-6kg før eg blei gravid igjen :( Ikkje e eg dårlig heller, så trykke jo i tryne alt mulig dritt...må ta meg sjøl i rævo og nakken trur eg ;)

Har et mykje høgare utgangspunkt enn dåka andre ser eg.....får heller væra åpen om da inne på skjult ;)
Da kjipa e jo at eg gjekk ned alt ette minien kom, men har lagt på meg 5-6kg før eg blei gravid igjen :( Ikkje e eg dårlig heller, så trykke jo i tryne alt mulig dritt...må ta meg sjøl i rævo og nakken trur eg ;)
Kan skrive under her ja ;-)

Før graviditet: 52kg
Uke 4: 53
Uke 5: 54
Uke 7: 55
Uke 8: 54,5

Syns det raser litt kjapt opp her :p

Ser jeg ligger over gjennomsnittet her jeg og :)
Gikk jo ned 9 kg Pga hyperemesisn, men fått på halvannen kg igjen nå så er 7,5 mindre 9+3 enn da jeg ble gravid .

Jeg veier også over gjennomsnittet her. Regner med å legge på meg ganske mye mer da jeg ikke er så veldig kvalm så lenge jeg spiser og jeg har sluttet å snuse... Noe er det som erstatter den snusen. Kanskje jeg skal spare oengene jeg ikke bruker på snus, så kan jeg bruke pengene på pt etter svangerskapet :D

Min startvekt er 55kg, og veier nå rundt 60kg. I 9 uke :o men jeg spiste sykt mye de første ukene da. Også har jeg sluttet å snuse, og da får man vel noe ekstra kg :)

Litt usikker på hva min startvekt var virkelig nå. Jeg byttet nemlig til en ny vekt som er digital og som viser ett tall etter komma. Så i dag tidlig viste den 58.1

Så enten har vekten jeg har hatt fra før vært elendig eller så har jeg gått ned 1 kg på disse ukene

Jeg ønsker ikke å legge ut startvekten min, men kan legge ut forskjellen :-)

5+1: +1,5 kg
8+3: -6,0 kg

Ja, kvamen kom kastende mellom disse målingene ;)

Gått ned 7 kg nå siden jeg ble gravid :D er såååååå fornøyd. Er 7+1 I dag :)
Jeg ønsker ikke å legge ut startvekten min, men kan legge ut forskjellen :-)

5+1: +1,5 kg
8+3: -6,0 kg

Ja, kvamen kom kastende mellom disse målingene ;)
Så flinke dere har vært! Jeg var heldig sist gang og var en kombinasjon av kvalm og at jeg ble veldig fort mett... Gikk ikke opp så mange kilo heldigvis :-) Denne gangen hadde jeg ca lik startvekt, men har ikke klart å gå noe ned :-( Har gått opp 1kg så lang...

Så flinke dere har vært! Jeg var heldig sist gang og var en kombinasjon av kvalm og at jeg ble veldig fort mett... Gikk ikke opp så mange kilo heldigvis :-) Denne gangen hadde jeg ca lik startvekt, men har ikke klart å gå noe ned :-( Har gått opp 1kg så lang...

Her har jeg ikke gitt etter for det jeg er fysen for. Jeg går tur hver dag og går opp vikersund bakken annen hver uke. Jeg har kommet med under ett stort mål. Da jeg er i ganske så overvektig. Og jeg har tvunget i meg mat uansett hvor kvalm jeg er og hvor mye jeg har brekt meg. Spiser hver 3 t. Og drikker biola :) har jo fått beskjed om å gå opp minst mulig, helst gå ned på en sunn måte så Gjør alt i min makt :)

Her har jeg ikke gitt etter for det jeg er fysen for. Jeg går tur hver dag og går opp vikersund bakken annen hver uke. Jeg har kommet med under ett stort mål. Da jeg er i ganske så overvektig. Og jeg har tvunget i meg mat uansett hvor kvalm jeg er og hvor mye jeg har brekt meg. Spiser hver 3 t. Og drikker biola :) har jo fått beskjed om å gå opp minst mulig, helst gå ned på en sunn måte så Gjør alt i min makt :)
Da har du vært veldig flink!!!

Flink og flink, jeg vet ikke.. Jeg har ikke gjort noen ting for denne vektnedgangen egentlig! Har kun energi til en trimøkt i uken, men klarer heller ikke å spise snop eller fet mat.. Kiloene kommer nok tilbake med renter når kvalmen gir seg ;)

Back
Topp