Jeg veide 66 før jeg visste hvertfall. Har ikke vekt, såfår veie hos legen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skrive under her ja ;-)Har et mykje høgare utgangspunkt enn dåka andre ser eg.....får heller væra åpen om da inne på skjult
Da kjipa e jo at eg gjekk ned alt ette minien kom, men har lagt på meg 5-6kg før eg blei gravid igjenIkkje e eg dårlig heller, så trykke jo i tryne alt mulig dritt...må ta meg sjøl i rævo og nakken trur eg
![]()
Gått ned 7 kg nå siden jeg ble gravider såååååå fornøyd. Er 7+1 I dag
![]()
Så flinke dere har vært! Jeg var heldig sist gang og var en kombinasjon av kvalm og at jeg ble veldig fort mett... Gikk ikke opp så mange kilo heldigvisJeg ønsker ikke å legge ut startvekten min, men kan legge ut forskjellen
5+1: +1,5 kg
8+3: -6,0 kg
Ja, kvamen kom kastende mellom disse målingene![]()
Så flinke dere har vært! Jeg var heldig sist gang og var en kombinasjon av kvalm og at jeg ble veldig fort mett... Gikk ikke opp så mange kilo heldigvisDenne gangen hadde jeg ca lik startvekt, men har ikke klart å gå noe ned :-( Har gått opp 1kg så lang...
Da har du vært veldig flink!!!Her har jeg ikke gitt etter for det jeg er fysen for. Jeg går tur hver dag og går opp vikersund bakken annen hver uke. Jeg har kommet med under ett stort mål. Da jeg er i ganske så overvektig. Og jeg har tvunget i meg mat uansett hvor kvalm jeg er og hvor mye jeg har brekt meg. Spiser hver 3 t. Og drikker biolahar jo fått beskjed om å gå opp minst mulig, helst gå ned på en sunn måte så Gjør alt i min makt
![]()
Så flinke dere har vært! Jeg var heldig sist gang og var en kombinasjon av kvalm og at jeg ble veldig fort mett... Gikk ikke opp så mange kilo heldigvisDenne gangen hadde jeg ca lik startvekt, men har ikke klart å gå noe ned :-( Har gått opp 1kg så lang...