Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gått ned i vekt, ikke akkurat spist veldig sunt, men jeg sliter med å spise og det er veldig lite jeg orker å spise..
Nå kan det nevnes at før jeg ble gravid gikk jeg ned 13-14 kg. o.o
Ikke veid meg siste dagene men da jeg veide meg tidligere i uka hadde jeg gått opp ca 2 kg... sist gikk jeg vel opp 8/9 totalt tror jeg men blir nok mer denne ganga....
gått opp sån ca 4 kg For mye mat och förstoppad Är inte mycket bekymrad för det! Gått opp 18 kg med begge de andra och varit tillbaka på startvekt 6 månader efter födsel så stresser ikke. Nyyyter å va gravid och tilfredsställer mina cravings med godt samvete
Veide meg i dag og ble overrasket over at jeg bare har gått opp 2-3 kg. Har jo spist nærmest konstant de siste 10 ukene. Og bevegd ekstremt lite på meg.
Jaja, klager ikke på det.
Legger vanligvis utrolig lett på meg. Kan lett gå opp 5-6 kilo på bare et par uker. Og da er det ikke bare vann, for jeg må slite meg ned hvert minste lille gram igjen.