Innafor å være litt glad vi er flere30+5. Gått opp 15 kgSå tungt å bevege seg nå
Mentalt forberedt på at jeg nok bikker 20 kg til slutt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innafor å være litt glad vi er flere30+5. Gått opp 15 kgSå tungt å bevege seg nå

Det hjelper littOm det hjelper så ligger du bedre an enn meg, Loffen! 30+2 og +16kgBikket ikke 16kg før uke 37 sist
jeg har nå ikke ansiktsform lenger, mangler også hals og kjeveparti
så prøver nå å innføre null sukker frem mot jul (ikke i helgene heller). Hadde vært veldig kjekt om jeg slapp mer enn 20+... men syns det begynner å se skummelt ut ...

Haha det er veldig innafor!!Innafor å være litt glad vi er flere![]()

Er 31+5 i dag, veide meg sist 31+0. Da hadde jeg gått opp 8,2 kg.
Har måttet holde meg veldig mye i ro de siste månedene pga bekkenleddsmerter og vonde kynnere, så har mistet en del muskelmasse. Kjenner jeg er litt spent på kroppssammensettingen etter fødsel. Samtidig er jeg egentlig bare mest takknemlig om jeg kan få bevege meg fritt igjen![]()
Er 31+5 i dag, veide meg sist 31+0. Da hadde jeg gått opp 8,2 kg.
Har måttet holde meg veldig mye i ro de siste månedene pga bekkenleddsmerter og vonde kynnere, så har mistet en del muskelmasse. Kjenner jeg er litt spent på kroppssammensettingen etter fødsel. Samtidig er jeg egentlig bare mest takknemlig om jeg kan få bevege meg fritt igjen![]()
Woho
33+4 i dag.Og så har vi meg da, +16 kgWoho
33+4 i dag.
Vi er like langt på vei vi da, godt det ikke er lenge igjen 
Ja, nærmer seg heldigvis, og jeg er glad for at vekten går mye saktere opp nå enn i 2.tri, så målet er maks 20 kg, ikke lyst å gå over detVi er like langt på vei vi da, godt det ikke er lenge igjen
![]()
Den verste sulten har gitt seg også
Det blir spennende tider fremover, gleder meg til fødslene i vår gruppe nærmer seg 
Og så har vi meg da, +16 kgWoho
33+4 i dag.

"godt"? vi er flere i samme vektklasseEller meg.. 31+1 og opp 25 kilo...![]()
Jeg er ikke så høy heller, bare 166, så ikke så mye å fordele vekten på
Hvor høy er du?Ganske likt her, 30+3, opp 8 kg.
Også spent på musklene.. Får trent overkroppen ganske greit, men sliter med å trene bein pga rygg og bekken :s Løfter nå det som til vanlig er det aller letteste oppvarminssettet, og det føles skikkelig tungt og dritt... Mistet veldig mye styrke etter å ha hatt treningsopphold i hele fire måneder etter fødselen med førstemann, og siden det er langt mindre tid til å trene nå enn i tiden Før Barn har jeg ikke klart å komme meg opp igjen der jeg var før fødselen med førstemann engang. Smådeperimerende å se i gamle treningslogger, og se hvor enormt mye styrke som er borte.
"godt"? vi er flere i samme vektklasseJeg er ikke så høy heller, bare 166, så ikke så mye å fordele vekten på
Hvor høy er du?
Ja, nærmer seg heldigvis, og jeg er glad for at vekten går mye saktere opp nå enn i 2.tri, så målet er maks 20 kg, ikke lyst å gå over detDen verste sulten har gitt seg også
Det blir spennende tider fremover, gleder meg til fødslene i vår gruppe nærmer seg
![]()
denne gangen går det mer gradvis. Heldigvis går man fort av seg de første kg etter fødsel