Vekt

Om det hjelper så ligger du bedre an enn meg, Loffen! 30+2 og +16kg :woot: Bikket ikke 16kg før uke 37 sist :inpain: jeg har nå ikke ansiktsform lenger, mangler også hals og kjeveparti :sorry: så prøver nå å innføre null sukker frem mot jul (ikke i helgene heller). Hadde vært veldig kjekt om jeg slapp mer enn 20+... men syns det begynner å se skummelt ut ...
Det hjelper litt :dead::angelic::hilarious::Heartpink

Lenge siden noen har oppdatert hvordan det går, her virker det som om det går sakte men sikkert oppover for min del:)

33+4 i dag, opp 7,2 kg.

Er 31+5 i dag, veide meg sist 31+0. Da hadde jeg gått opp 8,2 kg.

Har måttet holde meg veldig mye i ro de siste månedene pga bekkenleddsmerter og vonde kynnere, så har mistet en del muskelmasse. Kjenner jeg er litt spent på kroppssammensettingen etter fødsel. Samtidig er jeg egentlig bare mest takknemlig om jeg kan få bevege meg fritt igjen :playful:

Har måttet holde meg veldig mye i ro de siste månedene pga bekkenleddsmerter og vonde kynnere, så har mistet en del muskelmasse. Kjenner jeg er litt spent på kroppssammensettingen etter fødsel. Samtidig er jeg egentlig bare mest takknemlig om jeg kan få bevege meg fritt igjen :playful:

Veldig spent på muskelmassen etter fødsel jeg også, mistet alt av muskler i armer virker det som :p har jo ikke trent så mye styrke siden august/september selv både pga mye kynner og ikke minst har jeg vært ganske sliten. Men vært flink til å stort sett få gått mine 10 000 skritt hver dag, uansett hvordan formen har vært. så håper formen er god etter fødsel :D

Ganske likt her, 30+3, opp 8 kg.

Også spent på musklene.. Får trent overkroppen ganske greit, men sliter med å trene bein pga rygg og bekken :s Løfter nå det som til vanlig er det aller letteste oppvarminssettet, og det føles skikkelig tungt og dritt... Mistet veldig mye styrke etter å ha hatt treningsopphold i hele fire måneder etter fødselen med førstemann, og siden det er langt mindre tid til å trene nå enn i tiden Før Barn har jeg ikke klart å komme meg opp igjen der jeg var før fødselen med førstemann engang. Smådeperimerende å se i gamle treningslogger, og se hvor enormt mye styrke som er borte.

Uke 32 + 2, gått opp 5,8 kg. Med første hadde jeg på samme tid gått opp 14,5 kg. Denne gangen har vært stillesittende siden uke 23 ca, forrige gang stillesittende fra uke 31. pga bekkenet. Nå klarer jeg nesten ingenting pga smertene. Muskulaturen min var så og si borte i beina etter fødsel med forrige, klarte ikke gå i trapper å bære baby samtidig. Håper musklene er litt bedre denne gangen da jeg tvinges til å gjøre hakket mer pga kommende storebror. Spent på hva vekten ender på, var på 23 kg med første.

:Heartred Vi er like langt på vei vi da, godt det ikke er lenge igjen :love7
Ja, nærmer seg heldigvis, og jeg er glad for at vekten går mye saktere opp nå enn i 2.tri, så målet er maks 20 kg, ikke lyst å gå over det :facepalm: Den verste sulten har gitt seg også :woot: Det blir spennende tider fremover, gleder meg til fødslene i vår gruppe nærmer seg :woot:

Ganske likt her, 30+3, opp 8 kg.

Også spent på musklene.. Får trent overkroppen ganske greit, men sliter med å trene bein pga rygg og bekken :s Løfter nå det som til vanlig er det aller letteste oppvarminssettet, og det føles skikkelig tungt og dritt... Mistet veldig mye styrke etter å ha hatt treningsopphold i hele fire måneder etter fødselen med førstemann, og siden det er langt mindre tid til å trene nå enn i tiden Før Barn har jeg ikke klart å komme meg opp igjen der jeg var før fødselen med førstemann engang. Smådeperimerende å se i gamle treningslogger, og se hvor enormt mye styrke som er borte.

jeg også! For 1,5 år siden løftet jeg 100kg i markløft og 80 i knebøy. Nå må jeg ta pauser av å raspe ost. Bekkensmerter og sofasliter siden uken 20. Orker ikke tenke på den stakkars kroppen min og hvordan den skal klare å bli sterk igjen. Samboeren min prøver å oppmuntre meg med at jeg kan bli sterk igjen så håper virkelig jeg får det til. gått opp 10 kg, er 33 uker. Men sikkert mistet 10 kg muskler. Hehe.

30+5, veide meg sist for en uke siden, opp 7 kg, men regner med en fortsatt stigning frem til fødsel :p

"godt"? vi er flere i samme vektklasse :hilarious: Jeg er ikke så høy heller, bare 166, så ikke så mye å fordele vekten på :facepalm: Hvor høy er du?

170, så har jo alltid ansett meg selv som høy. Og selv om jeg ser at endel er vann, så er jeg jo også veldig klar over at jeg har stor apettitt nå og er mye sulten, samtidig som jeg unner meg endel godt :rolleyes:

Ja, nærmer seg heldigvis, og jeg er glad for at vekten går mye saktere opp nå enn i 2.tri, så målet er maks 20 kg, ikke lyst å gå over det :facepalm: Den verste sulten har gitt seg også :woot: Det blir spennende tider fremover, gleder meg til fødslene i vår gruppe nærmer seg :woot:

Alle svangerskap et litt forskjellig, jeg gikk opp nesten 30 kg sist :joyful: denne gangen går det mer gradvis. Heldigvis går man fort av seg de første kg etter fødsel :) Viktigste er at den lille har det bra inni magen <3

Back
Topp