Vekt

Fabmamma40

Glad i forumet
Julikulene 2020
Har dere lagt på dere mye? Jeg har lagt på meg 8 kg.... KAN ha noe med at jeg elsker søte ting og kuttet ut å trene hardt rett før jeg ble gravid...

Akkurat som om jeg kjenner juletreet kommer tilbake på ryggen. Eller... nå kjentes det ut som vann i kroppen. *ugh*
 
Vekta vår må ha nytt batteri og nå kjenner jeg det er gaaanske greit :p har vært mye dårlig og spist kun det som går ned, som har vært hveteboller, salt chips osv.
Virkelig ikke bra!

Hva mener du med juletreet tilbake på ryggen? :p
 
Gått ned 4 kg, men jeg har nok å ta av fra før :) Skal prøve å begrense oppgangen så mye jeg kan med støtte fra jm:)
 
Synes jeg har lagt på meg overraskende lite, men det er jo fortsatt en god del igjen av svangerskapet så det kommer vel :p har gått opp halvannen kilo ca siden jeg ble gravid.
 
1 kg hittil! Overraskende lite. Men det tar seg vel opp i andre trimester.:joyful:
 
Har gått ned 3kg til nå, men nå har jeg ikke kasta opp på en uke og kvalmen er litt mildere så det blir vel til at vekta begynner å bevege seg oppover. :happy:
 
Gått opp 7 kg :eek: kjenner jeg har skikkelig problemer med dette
 
Jeg har gått opp 4 kg så langt, noe jeg egentlig er overrasket over da jeg nylig har gått ned 20 kilo og måtte slutte på det kostholdet jeg har brukt det siste året så forventet egentlig mer mtp at jeg spiser dårlig nå når jeg er så dårlig (mye enkel mat, mye karbohydrater) og i jula gikk alt rett vest! Håper å gå de ned igjen i andre trimesteret da jeg allerede er for tung.
 
En halv kilo opp, som ikke forklarer hvorfor det ser ut som om jeg er halvveis til termin. :eek:
 
Ned to kilo. Men jeg var overstimulert og full av væske etter ivf. Så ikke så rart.
Men jeg har lagt meg veldig ut. Så rart at jeg ikke har gått opp.
 
Opp 200 gram , vil ikke opp mye, krever sin innsats. Forrige svangerskap hadde jeg gått opp et par kg ved 13 uker. :dead:
 
Jeg har tydeligvis av en eller annen grunn gått ned ett par kg. Har ligget ganske stabilt hele graviditeten til jeg veide meg i dag. Jeg har spist minst like mye som før og gått like mange turer som før og ikke vært dårlig. Men tror ikke det har noe å si fra el til ett par kg. Barnet hadde det bra og så aktivt ut og hjertet slo, men kanskje babyen tar litt mer næring slik at jeg selv ikke legger på meg alt som fett!
 
Gått ned 2,5 kg men har vært mye dårlig.
Går vel oppover nå som kvalmen begynner å bli litt bedre og jeg ikke kaster opp hver dag
 
Har gått ned 3 kg. Mest på grunn av at jeg ikke klarer å spise så mye og ikke orker mange forskjellige mattyper, som f. eks sjokolade og potetgull som jeg vanligvis er avhengig av. Jeg er litt redd for å gå opp mye i vekt siden jeg har gått opp rundt 10 kilo de siste to årene, men jeg vil ikke slanke meg heller. Jeg føler magen min har vokst en del da :happy:
 
Har ikke vekt så vet ikke hvor mye, men gifteringen falt av i uke 7. Den passer litt bedre nå men er nok under startvekt pga kvalme og oppkast. Tenkte å gå til lege neste uke så får veid da.

Forrige svangerskap la jeg på meg 50% av kroppsvekten og det skal ikke skje igjen..
 
Gått ned 1 kg. Men har vært litt opp og ned egentlig. Har vært en del dårlig, pluss at jeg sliter mye med magen fra før av, så må virkelig passe på hva jeg spiser.
 
Gått ned 5,5 kilo. Spurte lege om det på 12 ukers kontroll, det var ingenting å bekymre seg for. Babyen tar det den trenger, og siden jeg er så dårlig synes han ikke at det er rart det går nedover. Ikke får jeg i meg mat, i tillegg til at vi er to som deler på energien. Og siden babyen tar det den trenger så blir det ikke så mye igjen til meg:rolleyes:
 
Back
Topp