Vekt

Gikk på vekta i dag også fordi jeg skal til jordmor.
38+0 og 4,7 opp fra startvekt. Var oppe i 5 kg, men gikk ned litt når magen begynte å krangle. Og siden matlysten er skrekkelig dårlig tror jeg at jeg blir å gå ned litt til før fødsel.

40+1 i dag - og opp ca 8 kg. Kunne godt vært litt mer, veier nå 64 kg og er 1,74 høy. Føler jeg har litt lite å gå på til ammingen. Men klarer ikke å spise noe mer enn det jeg gjør... Godt graviditeten snart er ferdig, så det blir litt større plass i magen til mat.

Jeg har ei venninne som fikk barn i juni, hun gikk opp rundt 25 kg, men 5 dager etter fødsel var hele 15 kg borte allerede!

I dag e eg 37+2 og har gått opp 8 kg. Har haldt meg aktiv i svangerskapet, men ete da eg har hatt lyst på óg( e ein godtamoms) :dead:

I dag er det 6 dager siden lille ble født, la på meg totalt 15 kg med han og til nå har jeg gått ned igjen 9 kg av de. Veier nå 6 kg mer enn før graviditeten.

Er i uke 38, har gått opp 15kg. Tenker at jeg helt sikkert bikker 20-tallet i oppgang innen minien kommer til verden :P med nr 1 gikk jeg opp 25kg ;)

Veide 52 da jeg ble gravid. Er 39+2 i dag, veier 70 i dag. Tenker 20 kg tilsammen. Tenker det er ok, da kan kroppen ha litt ekstra nå som kulda kommer og den sikkert trenger litt for å produsere melk :)

39+0 opp 4,7 fra startvekt

Er 39+2 i dag. Hadde +5,6 forrige time til jm.

4 dager til termin og jeg er oppe i 12 kg nå. Fra 56 til 68. Forrige svangerskap gikk jeg bare opp 6 kg som forsvant sammen med babyen, og slet masse med melkeproduksjon. Har aktivt gått inn for mer fettlagring denne gangen, og håper veldig at det vil hjelpe!

38 uker og nesten 21 kg fra startvekt. Trur mye er vann da.

39+6 og jeg har på mystisk vis gått ned 400 gram på en uke.
Så total vektoppgang siden start 4,3 kg.

Da har jeg i prinsippet gått ned. :/

Det er fælt å si det, men jeg er glad vi er fler! Føler meg som en hvalross - gått opp 22 nå tenker jeg (39+2).
Søstera mi gikk opp 30+ i alle sine 3 svangerskap. Så føler meg egentlig heldig som ikke har gått opp så mye.
Er 39+0 nå.

38+4 og opp 10,8 kg

Drar opp igjen denne jeg. Fødte for en uke siden, hadde da gått opp 11-12 kg totalt. En uke senere har jeg gått ned 7-8 kg. Melka kom litt sent i gang, men nå renner det for fullt, og jeg håper og tror at de siste kg vil renne med melka.. :)

Har gått opp 20 kg:eek: Har veldig mye vann i kroppen, så det dekker endel av kiloene :p Regner med at mye forsvinner fort etter fødsel. :) Er 40+6

Back
Topp