Vekt

cjfare

Flørter med forumet
Novemberlykke 2016
Hvordan står det til med vekta hos dere? Er i uke 33 og har gått opp nesten 10 kg selv.
 
Uke 33+4, har gått opp fra 52 til 66. Foreløpig... Har syntes det har gått greit, helt frem til siste to ukene hvor magen kjennes tung..
 
31+5 og opp 8 kilo
 
32+0, har gått opp 10kg (noe legen mente var mer enn nok for hele svangerskapet..) -Jeg er normalvektig.
 
Uke 35+6 dager, har gått opp 1,5 kg :) er normal vekta, stått stille siste 4 ukene.
Jenta i magen er perfekt i vekst og vekt.
 
Er 33+2, har gått opp ca 7 kg så langt. Normalvektig.
 
Er 33+5 og 2 kg tyngre enn før jeg ble gravid, men jeg gikk ned 5 kg i første trimester, så opp igjen 7 kg :p
 
35+6, gått opp 4kg :)
 
Uke 35 og har gått opp 8-9 kg. De siste 2mnd har jeg kun gått opp 1kg, så det meste kom i starten. Jordmor her ønsket litt mer vektøkning... Er normalvektig/slank i utgangspunktet.
 
Uke 36+1 og opp 12 kg. Nokså likt som i forrige svangerskap, endte da på +13,5 kg. Er normalvektig fra før så synes det er helt grei vektøkning :)
 
Uke 33 og er på minus 7 kg... Gikk den 8 kg pga kvalme og oppkast, gått opp 1 kg av de. Like greit mtp min overvekt.
 
Uke 35+2 og opp ca 7 kg, fra 56 til 63 kg. Har lagt på meg ca 10 kilo i mine 2 andre svangerskap og ender nok opp på omtrent det samme denne gangen ( litt avhengig av hvor mye vann jeg får i kroppen mot slutten )
 
35+ 4 og opp 13 kg. la på meg 17 kg med første og 19 kg med andre, så spennende å se hvor jeg ender opp nå:)
 
33+2 og veiing 32+0 sa + 4,2 kg fra startvekt.
 
Back
Topp