Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
34+6 og gått opp nesten 13 kg! Skjønner ikke hvor de kiloene har lagt seg, for har kun blitt større rundt magen, mens ansikt, armer og bein har samme størrelse og fasong som før. Er ca. 171 og veide 60 kg før svangerskapet.
Gikk ikke noe særlig opp i vekt før slutten av 2. trimester.
Fikk beskjed om litt for lav bmi da jeg ble gravid. Har til nå gått opp 13 kg og ligger litt under gjennomsnittstreken på helsekortet, men baby er normalvektig
Føler meg litt vel rar, men har gått ned 11 kilo nå.. aldri spist så masse i hele mitt liv, men har ikke sjangs.. har klart å legge på meg 1 kilo igjen siste måneden så er hvertfall ikke nede på 12 lengre! 33+3 i dag
uke 33, og er opp ca 3,5 kg. Har ikke kastet noe særlig opp eller noe, men har en GOD del å gå på, så det er absolutt helt OK at det ikke blir så mange kg. Lille mikro kan fint forsyne seg av mine reserver Endte tilslutt på 25 sist gang, og har ikke gjort noe annerledes nå,, og ikke var der så mye vann sist heller.. men det beviser vel bare at ingen svangerskap er lik
Jeg fikk nr 3 ifjor og la på meg 26 kg! Det rant sånn 3 kg i uken på! Og gikk bare ned 11 av de før jeg ble gravid og nå gått opp sånn 11/12 kg så større nå en sist gått fra og veie 60 til nesten 90