Vekt +/-

Herregud ja! Jeg gleder meg til det! Føler meg som en slask som blir sliten av helt vanlige ting! Det tar på å lage et menneske!

Hvor langt er du på vei?
Enig i det:) er bare 5+3 men ble sykemeldt i dag pga kvalme og utmattelse. I forrige svangerskap var jeg sengeliggende fra uke 7-20 håper ikke det blir sånn denne gangen:(
Hvor langt er du på vei?:)

Godt vi er flere i den kategorien ;) Sist graviditet ble jeg kjærlig omtalt som sjøkua av mannen min, blir nok ikke noe bedre i denne med enda flere ekstra kilo... :)
Heheh glad jeg ikke er alene om den :p synes at alle gravide rundt meg ser så majestetiske ut, å så kommer flubber (meg) :p

Enig i det:) er bare 5+3 men ble sykemeldt i dag pga kvalme og utmattelse. I forrige svangerskap var jeg sengeliggende fra uke 7-20 håper ikke det blir sånn denne gangen:(
Hvor langt er du på vei?:)

8 uker i dag! Er ganske kvalm og føler meg fyllesjuk. Har vært hjemme fra jobb i to dager på grunn av elveblest/utslett og kløe over hele kroppen. Aner ikke om det er relatert til barnet, eller om det er en allergisk reaksjon som tok litt av.. Håper det blir bedre for deg nå da! Har du sjekka at du har alle vitaminer osv?

8 uker i dag! Er ganske kvalm og føler meg fyllesjuk. Har vært hjemme fra jobb i to dager på grunn av elveblest/utslett og kløe over hele kroppen. Aner ikke om det er relatert til barnet, eller om det er en allergisk reaksjon som tok litt av.. Håper det blir bedre for deg nå da! Har du sjekka at du har alle vitaminer osv?
Huff da! Det hørtes ubehagelig ut:(
Ja det er ikke vitaminene det står på, men kroppen min reagerer veldig på å bli gravid, men var i ganske god form fra uke 20 til fødsel sist så håper det blir så bra nå også:)

9+4 i dag og ned 4kg så langt.

Huff da! Det hørtes ubehagelig ut:(
Ja det er ikke vitaminene det står på, men kroppen min reagerer veldig på å bli gravid, men var i ganske god form fra uke 20 til fødsel sist så håper det blir så bra nå også:)

Satser på det!! Jeg håper alt blir strålende fra uke 12 og at jeg kan trene og være vanlig igjen da! :)

Før graviditet: 88kg
Frem til ca uke 9: 85,7
9+5: 86,6 (etter en litt usunn helg i oslo)
Uke 10: 85,6
Uke 11: 85,2
Uke 12:
Uke 13: 85,9

Last edited:
Her står vekta likt som når jeg testet positivt. Er veldig glad for det! Sist svangerskap hadde jeg allerede gått opp masse på denne tiden pga småspising for å holde kvalmen i sjakk. Denne gangen er kvalmen sånn at store porsjoner ikke frister, så da blir det ikke noe ekstra inntak :)

10+0 i dag og fremdeles samme vekt.

Tror jeg veier 58-59. Har 55 som mål når jeg ikke er gravid. Gikk opp 9 kg første gang og 12 kg andre gang. Håper ikke det blir så mye mer denne gangen.

Uke 0 - 65,5 kg
Uke 5 - 63 kg
Uke 8 - 62,2 kg
Uke 9 - 62,7 kg
Uke 10 -
Uke 11 -
Uke 12 -

Dytter litt på denne jeg, om flere har lyst å registrere vekt :)

Har ikke veid meg, men er lett å se at jeg har gått opp endel! Kjenner at jeg er over trivselsvekta :bored: , men det er vel ikke tiden for slanking akkurat. Får prøve å være litt mer aktiv og spise sunnere fremover

11+2 og fremdeles på stedet hvil..

Jeg veide meg idag, har gått opp 2,5 kg :( Og det er ikke babyvekt akkurat, er pga småspising for å holde kvalmen unna :p Skal i selskap idag, føler alle klær er for små, og jeg bare ser chubby ut :(

Back
Topp