Enig i detHerregud ja! Jeg gleder meg til det! Føler meg som en slask som blir sliten av helt vanlige ting! Det tar på å lage et menneske!
Hvor langt er du på vei?
Hvor langt er du på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i detHerregud ja! Jeg gleder meg til det! Føler meg som en slask som blir sliten av helt vanlige ting! Det tar på å lage et menneske!
Hvor langt er du på vei?
Heheh glad jeg ikke er alene om denGodt vi er flere i den kategorienSist graviditet ble jeg kjærlig omtalt som sjøkua av mannen min, blir nok ikke noe bedre i denne med enda flere ekstra kilo...
![]()
Enig i deter bare 5+3 men ble sykemeldt i dag pga kvalme og utmattelse. I forrige svangerskap var jeg sengeliggende fra uke 7-20 håper ikke det blir sånn denne gangen
Hvor langt er du på vei?![]()
Huff da! Det hørtes ubehagelig ut8 uker i dag! Er ganske kvalm og føler meg fyllesjuk. Har vært hjemme fra jobb i to dager på grunn av elveblest/utslett og kløe over hele kroppen. Aner ikke om det er relatert til barnet, eller om det er en allergisk reaksjon som tok litt av.. Håper det blir bedre for deg nå da! Har du sjekka at du har alle vitaminer osv?
Huff da! Det hørtes ubehagelig ut
Ja det er ikke vitaminene det står på, men kroppen min reagerer veldig på å bli gravid, men var i ganske god form fra uke 20 til fødsel sist så håper det blir så bra nå også![]()