6+6 og ingen endring på vekt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WordFortsatt ingen endring her, hvilket er smått utrolig med tanke på all dritten jeg har stappet i meg de siste ukene.![]()
Haha! Helt enig!Fortsatt ingen endring her, hvilket er smått utrolig med tanke på all dritten jeg har stappet i meg de siste ukene.![]()
Godt vi er flere i den kategorienSelvutnevnt hvalross, ser allerede at det er fare for skifte til flodhest ^^
Jeg er godt trent og veier 58 kg og er 163 cm høydet var jeg når jeg ble gravid sist også og gikk opp 20 kg, det til tross for at jeg trente mye frem til uke 37
1 uke etter fødsel var ca18 kg borte, men så gikk jeg opp 3 kg pga amming( jepp det stemmer
) gikk ned igjen disse pluss to kg til, tre uker etter ammeslutt
er kjempespent på hvordan det skal bli denne gangen....
Jeg også har måtte kutte i treninga pga formen, vi får ha noia sammenJeg er bittelitt lavere enn deg, men ellers veldig like! Har ikke født før, men kan kanskje forvente meg noe av det samme som deg da! Har foreløpig måttet kutte en del ned på treninga fordi jeg ikke har vært i form, men satser på at jeg kan begynne å trene igjen snart, for jeg får helt noia av å ikke trene!
Jeg også har måtte kutte i treninga pga formen, vi får ha noia sammenog håpe at andre trimester gir mulighet for å trene masse
![]()