Vekt +/-

6+6 og ingen endring på vekt :)

5 + 5 og ingen endring i vekt. Gikk ned 2 kg første ukene med vilje (visste ikke at det hadde klaffet). Er overvektig (162 høy og ca 78 kg) så her må jeg passe på vektoppgangen.

Fortsatt ingen endring her, hvilket er smått utrolig med tanke på all dritten jeg har stappet i meg de siste ukene. :P

9 uker i dag, vekten er på stedet hvil. Husker ikke når jeg begynte å gå opp sist.

8+4 og ingen endring på vekta. Kunne med fordel gått ned noen kilo før svangerskapet..

Uke 4 - 86
Uke 5 - 85,5
Uke 6 - 85
Uke 7 - 84,7
Uke 8 - 84,5

Selvutnevnt hvalross, ser allerede at det er fare for skifte til flodhest ^^

Selvutnevnt hvalross, ser allerede at det er fare for skifte til flodhest ^^
Godt vi er flere i den kategorien ;) Sist graviditet ble jeg kjærlig omtalt som sjøkua av mannen min, blir nok ikke noe bedre i denne med enda flere ekstra kilo... :)

Uke 4 - 86
Uke 5 - 85,5
Uke 6 - 85
Uke 7 - 84,7
Uke 8 - 84,5
Uke 9 - 84,5

Jeg har kun tatt startvekt men tror ikke den endret seg. Veier nå 6 kg mer enn jeg gjorde sist jeg ble gravid for 6 år siden. Og da gikk jeg opp over 30 kg før jeg fødte i uke 32. Vil ikke tenke på hva som hadde skjedd på 8 uker til. Men mye var vann på slutten. Spiller ingen rolle hva vekta blir nå så lenge vi begge er sunde og har det bra. Kommer nok ikke til å veie meg ukentlig før det ev blir behov for det.

Uke 0 - 65,5 kg
Uke 5 - 63 kg
Uke 8 - 62,2 kg
Uke 9 -
Uke 10 -
Uke 11 -
Uke 12 -

Jeg er godt trent og veier 58 kg og er 163 cm høy:) det var jeg når jeg ble gravid sist også og gikk opp 20 kg, det til tross for at jeg trente mye frem til uke 37:p 1 uke etter fødsel var ca18 kg borte, men så gikk jeg opp 3 kg pga amming( jepp det stemmer ;) ) gikk ned igjen disse pluss to kg til, tre uker etter ammeslutt:) er kjempespent på hvordan det skal bli denne gangen....

Jeg er bittelitt lavere enn deg, men ellers veldig like! Har ikke født før, men kan kanskje forvente meg noe av det samme som deg da! Har foreløpig måttet kutte en del ned på treninga fordi jeg ikke har vært i form, men satser på at jeg kan begynne å trene igjen snart, for jeg får helt noia av å ikke trene!

Jeg har ikke vekt hjemme, så veide meg hos mamma i uke 5/6, og var som forventa, så regner ikke med at det var noen endring der egentlig.

Får vel ta meg en tur til i ny og ne for å sjekke at det går sakte men sikkert fremover!

Jeg er bittelitt lavere enn deg, men ellers veldig like! Har ikke født før, men kan kanskje forvente meg noe av det samme som deg da! Har foreløpig måttet kutte en del ned på treninga fordi jeg ikke har vært i form, men satser på at jeg kan begynne å trene igjen snart, for jeg får helt noia av å ikke trene!
Jeg også har måtte kutte i treninga pga formen, vi får ha noia sammen:p og håpe at andre trimester gir mulighet for å trene masse:)

Jeg også har måtte kutte i treninga pga formen, vi får ha noia sammen:p og håpe at andre trimester gir mulighet for å trene masse:)

Herregud ja! Jeg gleder meg til det! Føler meg som en slask som blir sliten av helt vanlige ting! Det tar på å lage et menneske!

Hvor langt er du på vei?

Back
Topp