Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gått opp totalt 3 kg. Litt ned i det siste.
Men jeg var undervektig fra før, og da jeg gikk opp kun 7 kg totalt forrige graviditet, sa lege og jordmor at det var for lite... Raser ned i vekt ved amming også, så vil gjerne legge på meg mer.
21 uker og gått opp 3 kg. Er tynn fra før og legen sa det var bra jeg holder vekten foreløpig. Men jordmor mente jeg burde legge på meg mer for å ha noe å gå på etter fødselen.. Jeg tror jeg bare fortsetter og spise normalt og ser hva som skjer
Er 21+5 i dag. veide 74,5 da jeg ble gravid, 72 ved første kontroll, oppe igjen på 73 nå. Er bare 162 høy så ingen bekymring for at jeg er for tynn ;-) var mye kvalm i starten og nå blir jeg veldig fort mett så er vel det som er årsaken.
20+6 og opp 5 kg. Var vel på kanten undervektig ifølge bmi-skalaen, så kan vel godt legge på meg litt. Erfaringsmessig raser jeg ned i vekt når jeg ammer. Jeg legger på meg ca 1 kg hber helg. Hoho! Hvordan skal det gå i jula mon tro?