Vekt?

22+1 og fortsatt bare 3,5 kg opp. Stått stille på vekta de siste ukene.

21+6 og 5 kg opp...

Her skyter vekta fart etter litt slappfiskselvdisiplin med snop. 5.3kg opp, er 21+3. Hvorav de siste 2kg har kommet på 3 uker.

Jordmorkontroll uke 14 viste -4 kilo, jordmorkontroll nå i uke 22 viste +0,5 kilo, så jeg er strååålende fornøyd!! Nå er jo jeg akkurat overvektig i følge BMI'en min, men da er jo ikke muskler medregnet...

Med vesla gikk jeg opp over 35 kilo, veide over 100 kilo og hatet meg selv, nå er jo det nesten borte, men jeg er veldig obs obs denne gangen :)

Etter å ha vært på vekten i dag så jeg at jeg har gått opp 800gram. Normalt kosthold til nå og litt av og på med trening i ca 9 uker. Har ikke trent på to-tre uker nå, da. Prøver å ikke spise snop i hverdagene.

21+4 i dag, og har så langt gått opp 1,1 kg

Oj-her var det lite med vektoppgang.. Jeg er i uke 20+0 imorgen og har gått opp 8,5 (!) kilo.. 3 kilo mer enn jeg hadde gått opp ved amme periode sist.

Spiser normalt, men er i mindre aktivitet enn vanlig. Koser meg faktisk med hver kilo:) Er normalvektig fra før og vekten har fordelt seg veldig jevnt, så alle sier at de ikke kan se at jeg har gått opp såpass mye, men jeg merker det godt selv!

Sist gikk jeg opp 13,5 kilo og raste ned 15 kilo på 14 dager, så denne gang håper jeg det går litt langsommere! Det var ingen morsom opplevelse å gå ned så mye så raskt! Hadde aldri trodd jeg skulle si det men..

Min lege synes idag jeg hadde gått opp lite.. gått opp 5 kg.. 22 + 0 idag...

Jeg er 21+3 og hadde gått opp nesten 6 kilo i går. Var slank fra før, så dette merker jeg godt. Har ikke fått trent så mye som jeg ønsket heller, så har nok mistet litt muskler også. Merker jeg har blitt mye mer tungpustet! Har dere?

Jeg er 21+3 og hadde gått opp nesten 6 kilo i går. Var slank fra før, så dette merker jeg godt. Har ikke fått trent så mye som jeg ønsket heller, så har nok mistet litt muskler også. Merker jeg har blitt mye mer tungpustet! Har dere?
Mye mer andpusten ja! Absolutt!

For 4 uker siden skrev jeg 7 pluss, men nå har jeg gått ned litt i vekt etter en sykdomsperiode på noen uker. Så er 6 kg i pluss. 22 uker i morgen :)

Back
Topp