Vekt?

Her føler jeg virkelig ikke at jeg passer inn!
Jeg er 19+3 i dag og sist jeg veide meg i forrige uke hadde jeg gått opp 7kg allerede! Skrekk og gru. Jeg får ikke trent noe særlig pga dårlig form, og spiser hver andre time enda pga kvalme og uggenhet så det er vel ikke så rart at vekten øker på. Jordmor sa det var greit nok, selv om det er mer enn vanlig.

Ikke fortvil! Alt er normalt, så lenge du ikke hiver innpå med usunne ting! Jeg har gått opp 5 kg og er 20+3 ! Sist gang hadde jeg gått opp 11 kg på samme tid som nå! Så jeg syns jeg ligger greit an nå ;)

Er 19+3. Har gått ned 3 kg ;)

Jeg er 17 uker og vekta mi hjemme har streika, noe som er like greit. Jeg eser ut, men er liten i utgangspunktet og gjorde det samme sist. Stresser ikke med det :-)

Tok av meg 3 kg i starten av svangerskapet, har gått opp 1 av disse nå.

17 + 6 og har gått opp ca 1,5 kg. Gikk opp mye mer forrige gang, for da var jeg ikke særlig bevisst på inntaket, spesielt de første tre månedene.

For 2 uker siden hadde jeg gått ned nesten en kilo. Er nå i uke 17, og enda ikke gått opp noe.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Gikk først ned fem kilo, men har lagt på meg 1,5 av de nå :)

Uke 17+3 og gått opp 4 kg. (Undervektig/normalvektig fra før). Gikk bare opp 10 kg sist som raste bort uka etter fødsel. Blir spennende hvordan det blir denne gangen ;-)

Føler at jeg har lagt på meg mye til nå, men var undervektig fra før, og fått økt matlyst.
Forrige graviditet gikk jeg opp 7 kg totalt, men var undervektig da også, så gikk egentlig ned i meg selv.
Denne gangen vil jeg ha "noe å tære på".
Har gått opp ca. 3 kg siden uke 13-14.

20+3 gått opp 3 kilo. Er ganske lite i forhold til mine andre svangerskap, håper det ikke blir for mye denne gangen. Men har hatt masse vann i kroppen så det meste forsvant de første dagene etter fødsel :)

Back
Topp