Vekt?

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Hvordan går det med vekten da jenter? Jeg er i uke 17 nå og har gått opp 600 gr. Men nå har jeg nok å ta av fra før, så er ikke noe problem for min del. Men jeg prøver ikke å ikke gå opp i vekt med vilje, er i veldig lite aktivitet og spiser vanlig. Så skjønner det ikke helt selv.. :) så det snur nok snart!

17+4 i dag, null vektoppgang. Som deg er jeg i lite aktivitet og spiser normal mat. Her har nok kvalmen skylden! Spiser mindre enn før fordi jeg blir så fort kvalm. Har også nok å ta av, så ingen er bekymret enda ;)

Vekten holder seg stabil enda, er 19+2.. Var overvektig før graviditeten så håper det ikke blir altfor mye vektøkning :p

Er i uke 19, og har lagt på meg ca 4kg. Hvorav de 3 første i første mnd.

Gikk først ned 5 kg.. Har nå tatt igjen de 5, + 3 kg til :) er tynn fra før.. Så gjør ingenting å legge på seg litt

Opp 6,5 - uke 18+5 idag med tvillinger. Mindre enn i forrige svangerskap med bare en!

Uke 17+1 med tvillinger, har ikke godt opp noe. Var på grensen til overvektig ift høyden min. Så det gjør ingenting. Spiser normalt, men orker ikke like mye som før.

Opp 4,5 kg og 19 uker imorgen.. tror nok jeg har mistet mye muskelmasse de siste ukene siden jeg ikke får trent, så er nok i realiteten "mer" :-(

18+2 og er minus 4 kg fra startvekt. Gikk ned 5 kg fra ca mens til uke 4-5. Litt fordi jeg startet på slanking da og litt fordi jeg va ikke helt i form heller. Når jeg fant ut jeg var gravid ble der bom stopp på slanking, men har prøvt å holde meg litt sunn. Men har ikke vært lett. Har blitt alt for mye snop å diverse. Ikke lett å være sunn når kvalmen herjet og null matlyst. Gått opp ca 1 kg igjen. Men er en del overvektig, så trenger ikke det største oppgangen.

Fra jeg ble gravid til nå har jeg bare gått opp 1 kg og er 18 uker på vei :-) det har nok mye med kvalmen og en del oppkast å gjøre, men har spist normalt eller litt mindre enn normalt + jeg drakk en del cola på grunn av kvalmen :-)

Er fortsatt på -7 kg, etter kvalme og oppkast som først gav seg for en ukes tid siden. Er 17 uker på vei, og svært overvektig, og har en plan om å ikke gå over startvekt. Spiser relativt sunt og prøver å være litt i aktivitet;)

Er oppe på startvekta :) Gikk ned noen kg da kvalmen sto på, men nå er jeg tilbake på start :)

19+5 opp ca. 3,5 kg :)
Veldig fornøyd med at jeg har hatt en jevn vektoppgang frem til nå.
Var undervektig men ikke veldig :)

Har ikke gått opp noe ennå. Er 20+3. Like greit siden jeg er på grensen til overvektig ifølge BMI kalkulatoren. ;) Jeg spiser normalt og aktivitet er det opp og ned med. Spinner litt når jeg orker ellers tar jeg diverse treningsøvelser.

Null vektoppgang her, kanskje en kilo opp. Hadde akkurat samme utvikling sist gang, selv om jeg da var kvalm og kastet opp i et sett og ikke fikk i meg mat (Gikk opp 12 kg til slutt, men var nok en del vann). Denne gangen er jeg SULTEN, og spiser nok for minst to. Likevel er vekten den samme. Men vekta kom for fullt fra uke 20 sist gang, selv med oppkast hver dag. Så regner med at kiloene snart renner på. Har nok litt å ta av fra før, så hadde ikke gjort noe om vektoppgangen ikke ble så stor

Gikk opp 3kg og ned igjen 3.5 kg, s nå er jeg mindre enn startvekten. Kommer nok etterhvert tenker jeg ;)

Jeg er uke 20 i morgen og har lagt på meg 2 kg de siste par ukene. Synes ikke det er avskrekkende foreløpig :) Sist la jeg på meg ca 20 kg totalt, men de rant av fort i ukene etter fødsel så jeg er egentlig ikke så veldig bekymret over vekten denne gangen (forrige gang bekymret jeg meg veldig fordi jeg har vært veldig overvektig tidligere)

Er vel på 7 kg pluss nå :) 18+2 i dag.. Prøver å tenke minst mulig på det ettersom kroppen min reagerte på akkurat samme måte sist.. :)

Jeg var undervektig før graviditeten har gått ned 6 kilo og de har jeg klart å lagt på meg igjen. Så tilbake til start :)

Back
Topp