vekt

Det sliter jeg også med :( slet med det sist også!. Bekkenplager er noe herk.. :/ prøver å bevege meg litt siden d skal hjelpe på bekkenet men ikke like lett!


Satse på d roer seg litt etterhvert..hvis ikke spørs det hvordan dette skal gå..hehe..

Jeg hadde ikke så mye vekt før svangerskapet så syns ikke sånn sett bortsett fra magen :)

Men vi er jo gravide så ikke unormalt å gå opp :p


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, det var ikke noe behagelig gitt! Hadde ingenting sånt forrige gang, heldigvis!
Litt dumt nå siden jeg har en sønn på 10 mnd. som må løftes og bæres endel. Så får dessverre ikke nok tid til å slappe av før det er på'n igjen.
Nei, hadde ikke så mye vekt jeg heller, så er glad for at det ikke synes på noe annet enn magen. Foreløpig :p
Ikke unormalt i det hele tatt nei ;) Må bare prøve å tenke det når det går mot slutten og man er like brei både foran, bak og på siden ;p
 
Var hos jm i dag. Gått ned 5kg. Håpe det holder seg der og ikke går mer ned.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
2kg mindre enn startvekt enda, 18+4 idag. Bør nok gå opp snart tror j?!
 
Jeg er 19+3, og har gått opp 3kg ca.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg er 17 uker, og har gått opp 7 kilo!!! Gikk opp mye sist og da, og det er bare på magen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er 20+3 idag og har gått opp det jeg gikk ned i starten, så er ca 0. Sist gang hadde jeg gått opp ca 10 kg på samme tid, så er egentlig veldig fornøyd.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
17+3 - 0 kg. Har krøpet sakte, men sikkert opp til startvekta igjen (gikk ned 5 kg i 1.trimester). Regner med at det begynner å øke snart. Håper at barnet får den næringa det trenger, selv om det ikke vises på vekta enda?

Litt nervøs, da jeg ikke har vært på UL enda... Spiser helt normalt nå, så jeg bør vel snart legge på meg...?
 
20+0 og vekta er den samme som før jeg ble gravid.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har jeg nådd 10 kg opp i vekt gitt! Å jeg har halveis igjen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
17+3 - 0 kg. Har krøpet sakte, men sikkert opp til startvekta igjen (gikk ned 5 kg i 1.trimester). Regner med at det begynner å øke snart. Håper at barnet får den næringa det trenger, selv om det ikke vises på vekta enda?

Litt nervøs, da jeg ikke har vært på UL enda... Spiser helt normalt nå, så jeg bør vel snart legge på meg...?


Du gjør nok det skal du se :) å lille knert i magen tar den næringen den trenger..er som regel mor det går utover..så skal se det går fint på UL også :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
17+3 - 0 kg. Har krøpet sakte, men sikkert opp til startvekta igjen (gikk ned 5 kg i 1.trimester). Regner med at det begynner å øke snart. Håper at barnet får den næringa det trenger, selv om det ikke vises på vekta enda?

Litt nervøs, da jeg ikke har vært på UL enda... Spiser helt normalt nå, så jeg bør vel snart legge på meg...?

De sier at det ikke skal være noe problem de første mnd, for da trenger ikke babyen så mye egentlig.. Mange som er dårlig i starten..

Ellers er jeg litt forvirra. Jeg har lest at babyen tar det den trenger, men da hadde det vel ikke vært noen som var for små eller store da?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
17+0 . Gikk ned 5kilo i begynnelsen. Har gått opp 2 av de igjen, så har fortsatt 3 kilo igjen til startvekt.
 
De sier at det ikke skal være noe problem de første mnd, for da trenger ikke babyen så mye egentlig.. Mange som er dårlig i starten..

Ellers er jeg litt forvirra. Jeg har lest at babyen tar det den trenger, men da hadde det vel ikke vært noen som var for små eller store da?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Jeg tror det er mest aktuelt dersom mor over- eller underspiser veldig i forhold til næringsbehovet - da kan det nok virke inn på barnets vekt :)
 
Back
Topp