vekt

Jeg har gått opp 5 kg og er 15+3 stått stille der siden begynnelsen av januar!
 
15+2 - har igjen 1 kg til jeg når startvekta. Gikk ned 5 kg og var undervektig i en periode, så regner ikke at jeg har gått opp graviditetskilo enda. MEN fasongen har endret seg rimelig mye :p
 
har gått opp fem kilo. er 16 uker! gikk opp 25 sist, håper å slippe det denne gangen:eek:
 
Står på stedet hvil, e 17+1 :)
 
19 uker i morgen, og har kun gått opp 2,5 kilo :) er i grunn veldig greit. Har tatt av meg på rumpe og lår, men lagt på meg på mage og pupper.
 
Er fremdeles 5 kilo under startvekta her, og er i morgen 18 uker på vei!
Gikk ned 6 kilo i starten, så en av de er tilbake nå :)
 
Er 2 kg under startvekt nå 18+0. Gikk ned 5 kg i starten, og har akkurat begynt å gå opp i vekt.. ser ut som kiloene kommer
fort att nåo_O Gikk opp 20 kg sist, håper å slippe det nå..
 
For en beroligende tråd. Jeg har stått ganske på stedet hvil og begynte å fundere på om dette var normalt og ser heldigvis nå at både vektøkning og ikke vektøkning er vanlig på dette tidspunktet så da kan jeg slappe av.

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
 
Står stille,16+2 nå :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har gått opp ca 4 kg, er 18+2. Kanskje litt mye men..? Blir ingen veiing før neste gang jeg skal til lege i slutten av Mars pga jeg fant ut at vekta her hjemme viser minst 3,5 kg feil... :p
 
Har gått opp ca 4 kg, er 18+2. Kanskje litt mye men..? Blir ingen veiing før neste gang jeg skal til lege i slutten av Mars pga jeg fant ut at vekta her hjemme viser minst 3,5 kg feil... :p


4 kg? Jeg har gått opp snart 8 kg! Å sist veiing var snart for en mnd siden! Jeg er 17 uker :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har gått opp 7 kg og er i uke 22 og venter tvillinger :)
 
4 kg? Jeg har gått opp snart 8 kg! Å sist veiing var snart for en mnd siden! Jeg er 17 uker :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Godt det er fler da! Begynte nesten å tro at jeg var den eneste som hadde gått opp så mye her. Følte meg litt utafor ;) Har gått opp 7,5 kg, og er 18+4 i dag.
 
Godt det er fler da! Begynte nesten å tro at jeg var den eneste som hadde gått opp så mye her. Følte meg litt utafor ;) Har gått opp 7,5 kg, og er 18+4 i dag.


Kremt...jordmor time i dag...jeg er 900 gram unnabå ha lagt på meg 10 kg :p hehe... jeg er 17+4

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kremt...jordmor time i dag...jeg er 900 gram unnabå ha lagt på meg 10 kg :p hehe... jeg er 17+4

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe :p Godt at man ikke legger på seg like mye gjennom hele svangerskapet da :) Kan plutselig stoppe opp en stund det vettu ;) Husker ihvertfall jeg hadde en periode forrige gang som jeg nesten ikke hadde gått opp noenting mellom jordmor timene.
Blir vel verre nå som jeg har begynt å få bekkenplager og ikke kan bevege meg like mye... :(
 
Hehe :p Godt at man ikke legger på seg like mye gjennom hele svangerskapet da :) Kan plutselig stoppe opp en stund det vettu ;) Husker ihvertfall jeg hadde en periode forrige gang som jeg nesten ikke hadde gått opp noenting mellom jordmor timene.
Blir vel verre nå som jeg har begynt å få bekkenplager og ikke kan bevege meg like mye... :(


Det sliter jeg også med :( slet med det sist også!. Bekkenplager er noe herk.. :/ prøver å bevege meg litt siden d skal hjelpe på bekkenet men ikke like lett!


Satse på d roer seg litt etterhvert..hvis ikke spørs det hvordan dette skal gå..hehe..

Jeg hadde ikke så mye vekt før svangerskapet så syns ikke sånn sett bortsett fra magen :)

Men vi er jo gravide så ikke unormalt å gå opp :p


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp