vekt

elektra1983

Andre møte med forumet
Bare lurer på om dere har begynt å gå opp i vekt?
Var på svangerskapskontroll idag, og har nå gått opp 3,9kg. Er spent på hvor mye jeg kommer til å gå opp i vekt under dette svangerskapet. La på meg 17 kg ved forrige svangerskap.

:)
 
Har lagt på meg ca.2kg til nå, er 18+2 uker idag. Er spent jeg også på hva jeg ender opp på til slutt. La på meg ca.8kg først gangen og ca.6kg andre gangen.
 
Er 18+3 i dag. Foreløpig ikke kommet opp i startvekt jeg hadde da jeg ble gravid, men begynt å gå opp igjen.
 
17+5 fortsatt -1,5 startvekt, men har begynnt å krype opp igjen :)
 
15+5 opp 8 kg... men skal sies at før jeg ble gravid hadde jeg gått ned over 10 kg...så nå ser jeg mer sunn ut :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så langt har jeg gått ned ca 2 kg , er mellom 13 og 14 uker nå :)
Med førstemann gikk jeg opp kun 3 kg og det var vekta på han :p
 
Først la jeg på meg, så tok jeg av meg. Nå ligger jeg på 5 kilo mer enn startvekta:) la på 25 kilo sist-så blir nok noen denne gang og:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ca 1,5-2 kg. Er 17+5.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ned 3 kg. Uke 15


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Opp 1,8kg. Er 14+4. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har gått opp ca . 4 kilo nå og er 15 uker på vei,sist la jeg på meg 15 kilo så det blir spennende ,men har mye igjen av første svangerskapet som ikke blei borte ..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ligger fortsatt på minus 1 enda. Gikk opp 25 sist gang, så skal gjøre så godt jeg kan for å ikke gå opp så mye denne gangen. Hadde gått opp ca 4kg på samme tid forrige gang, 17 uker.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
1kg opp tror jeg. 16 i morgen. Var ganske langt utpå dag når jeg var på kontroll så kan hende jeg står på stedet hvil :)


<3 Ninja på 8&lillespire <3
 
Jeg står helt stille på vekta ennå, 16+5 i dag.
 
Jaa....gått opp 7 kg og er 18+0 i dag.. Lurer på hvor dette vil ende. Men det er da for en god sak, og så lenge man har mulighet til å holde seg i form under svangerskapet så er det jo enklere å komme tilbake til utgangspunktet etterpå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Står stille, 15+2 i dag men det kommer tidsnok la på meg 15 kg sist


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har gått opp 2-3 kg, er 14 uker. Men føles som 10 kg! ;)
 
Jeg har gått opp en kg, men er fortsatt 7 kg unna startvekta :) den jeg kommer til å ta utgangspunkt i :) er 15+6


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp