vekt

En tråd i 'August 2014' startet av elektra1983, 27 Feb 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Liljemor87 Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Ja, det var ikke noe behagelig gitt! Hadde ingenting sånt forrige gang, heldigvis!
    Litt dumt nå siden jeg har en sønn på 10 mnd. som må løftes og bæres endel. Så får dessverre ikke nok tid til å slappe av før det er på'n igjen.
    Nei, hadde ikke så mye vekt jeg heller, så er glad for at det ikke synes på noe annet enn magen. Foreløpig :p
    Ikke unormalt i det hele tatt nei ;) Må bare prøve å tenke det når det går mot slutten og man er like brei både foran, bak og på siden ;p

2. Mom2be Flørter med forumet

Var hos jm i dag. Gått ned 5kg. Håpe det holder seg der og ikke går mer ned.

Sent from my iPhone using BV Forum

3. Sommernurk Forelsket i forumet

2kg mindre enn startvekt enda, 18+4 idag. Bør nok gå opp snart tror j?!

4. stinemor89 Betatt av forumet Augustmødrene 2014

Opp 4 kg, er 18+1

5. sofiebrvik Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Jeg er 19+3, og har gått opp 3kg ca.

Sent from my iPhone using Tapatalk

6. SnartMammaIgjen Betatt av forumet Augustmødrene 2014

Jeg er 17 uker, og har gått opp 7 kilo!!! Gikk opp mye sist og da, og det er bare på magen:)

7. Zara85 Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Er 20+3 idag og har gått opp det jeg gikk ned i starten, så er ca 0. Sist gang hadde jeg gått opp ca 10 kg på samme tid, så er egentlig veldig fornøyd.. :)

8. Liea Venter i spenning Marsboerne2017 Augustmødrene 2014

17+3 - 0 kg. Har krøpet sakte, men sikkert opp til startvekta igjen (gikk ned 5 kg i 1.trimester). Regner med at det begynner å øke snart. Håper at barnet får den næringa det trenger, selv om det ikke vises på vekta enda?

Litt nervøs, da jeg ikke har vært på UL enda... Spiser helt normalt nå, så jeg bør vel snart legge på meg...?

9. Lucy Flørter med forumet Augustmødrene 2014

20+0 og vekta er den samme som før jeg ble gravid.

10. FrKanin2014 Flørter med forumet

Da har jeg nådd 10 kg opp i vekt gitt! Å jeg har halveis igjen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

11. FrKanin2014 Flørter med forumet

Du gjør nok det skal du se :) å lille knert i magen tar den næringen den trenger..er som regel mor det går utover..så skal se det går fint på UL også :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

12. Zara85 Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

De sier at det ikke skal være noe problem de første mnd, for da trenger ikke babyen så mye egentlig.. Mange som er dårlig i starten..

Ellers er jeg litt forvirra. Jeg har lest at babyen tar det den trenger, men da hadde det vel ikke vært noen som var for små eller store da?

13. Miss K Glad i forumet Marshmallows 2022 Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

17+0 . Gikk ned 5kilo i begynnelsen. Har gått opp 2 av de igjen, så har fortsatt 3 kilo igjen til startvekt.

14. Liea Venter i spenning Marsboerne2017 Augustmødrene 2014

Jeg tror det er mest aktuelt dersom mor over- eller underspiser veldig i forhold til næringsbehovet - da kan det nok virke inn på barnets vekt :)

Del denne siden