HeheHaha.... Fullamming og trilling hjelper for NOEN.. ikke for alle... Desverredet kan bli en stor nedtur om man tror at alt ordner seg selv...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheHaha.... Fullamming og trilling hjelper for NOEN.. ikke for alle... Desverredet kan bli en stor nedtur om man tror at alt ordner seg selv...
Sniker litt. Slet selv med kvalme og endte opp med å bli innlagt i fem dager. De små får det de trenger, jeg fikk en gutt på 3,2 kilo et lar dager på overtid9+4 og har gått ned 2kg... Kvalmen har gjort at jeg ikke klarer spise så mye, men prøver til gjengjeld å spise sunnt. Heldigvis hekta på vann og kiwi ! Litt bekymret, men leser det er normalt og at knøttet får det h*n trenger ? Noen fler som føler at dere ikke får plass til så mye mat som vanlig? Altså når jeg er i fin form og er sulten så blir jeg så fort mett? Jeg er vant til å spise større måltider! Vanligvis glad i mat frøkena her![]()
Husk at det er veldig individuelt. For noen holder det ikke bare med et sunt kosthold, men mosjon må også ofte til. Kjenner fler som har lagt på seg over 30kg tross at de har spist sunt hele svangerskapet. En del forsvinner raskt etter fødselen, men ofte sitter man igjen med 5-10kg i pluss som man må jobbe litt med, om man ønsker og det trengs selvfølgelig. Hadde jeg lagt på meg 5kg hadde jeg bare blitt glad. Ikke moro å være undervektig som gravid heller.
Helt enig! Og selvfølgelig er vi forskjelligeJa,vi er nå en gang forskjellige..det kan være viktig å ha i bakhodet..der er ingen fasit, så man må bare ta det som det kommer.
resultatet er jo verdt det uansett <3
Hadde vel egentlig ikke vanskelig for å ta det av igjen. Fødte i januar, og til 17. mai brukte jeg bunaden min men hadde igjen 2-3 kg til startvekten. Men har lagt på meg 5 kg igjen i løpet av året og nå i høst egentlig spesielt - under prøvetiden. Ikke pga prøvingen, men pga andre ting egentlig og for lite trening. Men er veldig bestemt på å være mer bevisst på sunt kosthold denne gangen. Fikk veldig dilla på sjokolademelk sist - det gikk 0,5-1 liter nesten hver dag, hehe.
Det at jeg har lagt på meg nå skyldes overhodet ikke graviditeten, er 6 uker i morraMen har kost meg for mye i desember og trent for lite. Men nå skal jeg starte sunt i januar
![]()
10 uker, vekta er uendra, men i og med at magen er større/dvaskere er nok noen muskler tapt. Forrige gang var det rett opp tre kg ved positiv test, så jeg er egentlig litt overraska. Totalt sist gikk jeg opp ca 15. Gikk ned igjen ca 18 takket være tvungen trilling for å få barnet til å sove samt fullamming. Og så trappa jeg ned amminga uten å trappe ned den daglige sjokoladeplata tilsvarende, og havna vel da på den såkalte trivselsvekta igjen
Jeg håper å få energi til å klare å trene litt igjen snart. Det gjorde veldig godt i forrige svangerskap. Vektmessig er jeg foreløpig mest bekymra for å samle store mengder vann til sommeren. Samla noen liter sist, og da var det vinter og minusgrader.
Jeg håper også på tips!! Visstnok drikke mye vann, spise minimalt med salt, og trene/mosjonere. Jeg håper noen kommer med en hemmelig vidunderkurEr det noen måte å unngå vannamsamling i kroppen om sommeren? Tips mottas med takk![]()
Jeg og venter i spenning på vidunderkurenJeg håper også på tips!! Visstnok drikke mye vann, spise minimalt med salt, og trene/mosjonere. Jeg håper noen kommer med en hemmelig vidunderkur![]()