Vekt..

En tråd i 'August 2014' startet av Bruker38st, 2 Jan 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. sofiebrvik Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Har gått ned en del på grunn av kvalme og lite mat. I tillegg har jeg ikke trent siden tidlig desember!!! Hjelp.. Det var lenge..

2. Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014

8-9 kg har vorre akkurat passe :) Har vorre så heldig å holdt mæ frisk i hvert svangerskap å jobba 100 % fram t permisjon å æ trur fysisk aktivitet har vorre an av grunnan t d :) Å så får æ mere energi av å tren :)

• Liker Liker x 1
  3. Barris Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

9+4 og har gått ned 2kg... Kvalmen har gjort at jeg ikke klarer spise så mye, men prøver til gjengjeld å spise sunnt. Heldigvis hekta på vann og kiwi ! Litt bekymret, men leser det er normalt og at knøttet får det h*n trenger ? Noen fler som føler at dere ikke får plass til så mye mat som vanlig? Altså når jeg er i fin form og er sulten så blir jeg så fort mett? Jeg er vant til å spise større måltider! Vanligvis glad i mat frøkena her ;)

4. *prikkeline* Andre møte med forumet :) Augustmødrene 2014

Jeg la på meg 25 kg sist jeg også - og det skal IKKE gjentas! Men har allerede lagt på meg litt i høst og nå i jula, så er vel ca 8 kg tyngre enn utgangspunktet sist. Må prøv

5. Jossse Forelsket i forumet Julibarna2014

Sniker. 12+3 och +-0 kg. Ingen viktuppgång fast jag ikke varit kvalm och äter bra. Förbränningen verkar ha blivit hög!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

6. Maispire2018 Elsker forumet Mailykke 2018 Augustmødrene 2014

Er 9 uker imorgen. Men ei god uke siden jeg har veid meg. Jaja

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

7. Maispire2018 Elsker forumet Mailykke 2018 Augustmødrene 2014

Hjelper å fullamme ja ;-)

• Liker Liker x 1
  8. Augustjenta Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Tørr vi virkelig gå på vekta nå etter jul mener dere?

• Liker Liker x 2
  9. SnartMammaIgjen Betatt av forumet Augustmødrene 2014

Samma her, spiser små måltider de gangene jeg får i meg mat!

10. SnartMammaIgjen Betatt av forumet Augustmødrene 2014

Hadde du vanskelig å få det av igjen? Jeg skjønner ikke hva jeg la på meg av sist, spydde så og si hver dag! Hvor langt er du nå da? Sist så gikk det litt i rykk og napp for min del, i perioder holdt jeg samme velta lenge! Krysser fingrene for det nå:)

11. Mysecondbaby Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

jeg vet jeg har gått opp da buksene ikke passer nå lenger, men vet ikke hvor mye selv om jeg er ekstrem kvalm..

12. Nanne-Mi Venter min tredje skatt <3

nei, er du gal :p blir ikke før i uke 12! Da må jeg uansett siden jeg skal til legen :p

13. Maispire2018 Elsker forumet Mailykke 2018 Augustmødrene 2014

Går kun på vekta når jeg må :p

• Liker Liker x 1
  14. Augustjenta Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Ja,må vel på vekta da... Men jeg gjør det hjemme jeg :) trenger ingen papirer med det tallet nedskrevet jeg ;-)

15. Nanne-Mi Venter min tredje skatt <3

hehe..jeg veier meg også hjemme denne gangen :p

• Liker Liker x 1
  16. *prikkeline* Andre møte med forumet :) Augustmødrene 2014

Hadde vel egentlig ikke vanskelig for å ta det av igjen. Fødte i januar, og til 17. mai brukte jeg bunaden min men hadde igjen 2-3 kg til startvekten. Men har lagt på meg 5 kg igjen i løpet av året og nå i høst egentlig spesielt - under prøvetiden. Ikke pga prøvingen, men pga andre ting egentlig og for lite trening. Men er veldig bestemt på å være mer bevisst på sunt kosthold denne gangen. Fikk veldig dilla på sjokolademelk sist - det gikk 0,5-1 liter nesten hver dag, hehe :oops:.

Det at jeg har lagt på meg nå skyldes overhodet ikke graviditeten, er 6 uker i morra ;) Men har kost meg for mye i desember og trent for lite. Men nå skal jeg starte sunt i januar :D

17. *prikkeline* Andre møte med forumet :) Augustmødrene 2014

Ja, også glemte jeg å si at fullamming og mye trilleturer gjorde underværker :D Så med normalt sunt kosthold og moderat inntak av sukker og snop, så ordner det seg selv med litt tid :)

18. Cml09 Glad i forumet Augustmødrene 2014 FebbisBebbis2021 ❄️

0, 2kg - veke 10+2

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

19. SnartMammaIgjen Betatt av forumet Augustmødrene 2014

Tror jeg også:)

20. Augustjenta Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Haha.... Fullamming og trilling hjelper for NOEN.. ikke for alle... Desverre :) det kan bli en stor nedtur om man tror at alt ordner seg selv...

Del denne siden